03
سه شنبه 29 تیر 1400
شماره 8274
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سفر، مطلقا ممنوع!

با اعلام تعطیلی ادارات تهران و البرز به‌مدت 6روز، سفر با خودروی شخصی در 5استان تهران، البرز، مازندران، گیلان و گلستان تا دوشنبه آینده مطلقا ممنوع است
گزارش1
تعطیلی تهران و البرز از امروز به‌مدت 6روز 29تیر تا 4مرداد از سوی وزارت کشور تأیید شد تا در آستانه تعطیلات عید قربان از جابه‌جایی جمعیت و گسترش بیشتر کرونا جلوگیری شود.

هیچ‌وقت ما را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت ندادند

در دوران شیوع کرونا، میزان درخواست پزشکان برای مهاجرت 10تا 15درصد افزایش پیدا کرد
عقب‌ماندگی ایران در واکسیناسیون علیه کرونا، سیاس000تگذاری‌های نادرست، بی‌توجهی به‌نظرات متخصصان و مشاوره‌های مسئولان سازمان نظام پزشکی، در کنار دادن وعده‌های بی‌سرانجام، انتقاداتی است که روز گذشته محمدرضا ظفرقندی، رئیس سازمان نظام‌پزشکی کشور در آخرین نشست خبری خود به‌عنوان بالاترین مقام این سازمان، درباره مدیریت پاندمی کرونا مطرح کرد.
عرضه بهداشتی دام در 15مرکز تهران به مناسبت عید سعید قربان
براساس ابلاغیه ستاد مدیریت بیماری کرونا مبنی بر فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام، همه امکانات و ظرفیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به‌کار گرفته می‌شود تا شهروندان با آرامش و اطمینان، نسبت به ادای نذورات خود در این ایام اقدام کنند.
شهر تعطیل شده است، بانک‌ها هم تعطیل هستند اما تجربه تعطیل‌کردن یا تغییر ساعت کار بخشی از حمل‌ونقل عمومی در ابتدای شیوع کرونا نشان داد که نمی‌توان حمل‌ونقل درون‌شهری را متوقف کرد.