17
سه شنبه 29 تیر 1400
شماره 8274
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استقلال آماده خداحافظی با قائدی

مصاحبه فرهاد مجیدی همه‌‌چیز را روشن کرد
به‌نظر می‌رسد دوران حضور مهدی قائدی در استقلال به پایان رسیده و او بعد از4 فصل بازی برای آبی‌ها، این تیم را ترک خواهد کرد.
ویژه
استقلالی‌ها که به‌خاطر اختلاف با مدیران باشگاه مثل انبار پر از باروت بودند، شرایط را تحمل کردند تا داربی را پشت سر بگذارند و بعد نارضایتی‌شان را نشان بدهند. آنها روز یکشنبه دست به اعتصاب زدند و حاضر به انجام تمرین نشدند.
ویروس کرونا برای المپیک توکیو کم‌دردسر درست کرده بود، یک تهدید جدید و البته عجیب هم برای مسابقات قایقرانی توکیو به‌وجود آمد؛ صدف خوراکی! به گزارش بی‌بی‌سی، میلیون‌ها صدف خود را به تاسیسات شناور محل برگزاری قایقرانی آب‌های آرام رسانده‌اند و تا حالا بیش از یک‌میلیون‌و300هزار دلار برای جمع‌آوری این صدف‌ها هزینه شده است.
ظاهرا باز هم مثل دوره قبل، لباس‌هایی که برای ورزشکاران المپیکی ایران طراحی شده به‌دلیل اعتراض همگانی و انتقاد همه‌جانبه به شکل و شمایل این لباس‌ها تغییر خواهند کرد.
سپاهان امروز در حالی مقابل پدیده مشهد قرار خواهد گرفت که در بازی رفت برابر این تیم شکست خورده است. محمدرضا خلعتبری که خودش زمانی بازیکن همین پدیده بوده، اعتقاد دارد

هفته حضور و غیاب مدعیان

3هفته تا پایان لیگ باقی مانده و امشب پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف رقبا می‌روند که نویدکیا حاضر است و یحیی غایب
در هفته بیست‌وهشتم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امشب 8بازی همزمان از ساعت 21:15 برگزار می‌شود تا تیم‌ها به 2هفته پایانی برسند.
انصراف حدادی از المپیک را جدی بگیریم؟

انصراف حدادی از المپیک را جدی بگیریم؟

آخرین پرتاب پرتابگر دیسک ایران به 58متر هم نرسید؛ او می‌گوید بعد از کمر، پایش هم آسیب دیده است
احسان حدادی دیروز همه را با یک شوک جدید روبه‌رو کرد: «شاید به المپیک نروم!» پرتابگر دیسک ایران چند روز قبل از شروع بازی‌های المپیک توکیو با پرتاب 57متر و 47سانتی‌متری بیش از پیش همه را ناامید کرد.
معطلی 8 ساعته در فرودگاه توکیو
معطلی 8 ساعته در فرودگاه توکیو
ورزشکاران با خستگی المپیک را شروع می‌کنند
«بچه‌ها رد دادن دیگه، 6ساعته رسیدیم، نمی‌ذارن بریم بیرون»؛ این متن استوری محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال بود که عصر یکشنبه از فرودگاه توکیو به اشتراک گذاشت.
شاید کمتر کسی انتظار داشت بعد از پیروزی شیرین در داربی تهران، فرهاد مجیدی و بازیکنانش کار را رها کنند و دست به اعتصاب بزنند. چه بسا تمرین نکردن تیم با توجه به تثبیت جایگاه استقلال روی پله سوم لیگ چندان ضرری به آبی‌ها نزند، اما سیل مصاحبه‌های خشمگین بازیکنان علیه مدیران و مخصوصا شخص احمد مددی، مدیرعامل باشگاه همه را متحیر کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8274