• چهار شنبه 12 خرداد 1400
  • الأرْبِعَاء 21 شوال 1442
  • 2021 Jun 02

کرونا ایرانیان را بیمارتر کرد

رئیس انجمن قلب و عروق به همشهری می‌گوید در دوران کرونا میزان سکته‌های قلبی وبیماری‌های قلبی و عروقی افزایش پیدا کرده است
پاندمی کرونا، ایرانیان را بیمارتر کرده است. آمارهای رسمی از بالاتر رفتن میزان ابتلا به انواع بیماری در 15‌ماه گذشته وجود ندارد، اما آنطور که متخصصان انواع بیماری روایت می‌کنند، در نتیجه کاهش میزان مراجعه‌ به مطب‌ها و مراکز درمانی در سال گذشته به‌دلیل هراس از کرونا، معاینه‌های دوره‌ای به تأخیر افتاد و مراجعه‌های بعدی حکایت از ابتلا به بیمار‌ی‌‌های حادتری داشت.

قول دادیم و عمل کردیم

شهردار تهران روز گذشته با حضور در صحن شورا سند تحویل و تحول 300صفحه‌ای این دوره مدیریت شهری که شامل اقدامات انجام شده در 9محور اصلی بود را تقدیم رئیس پارلمان شهری کرد.

اسرائیل پس از نتانیاهو

در تحلیل تحولات اخیر اسرائیل و تغییر احتمالی نخست‌وزیر این رژیم نباید فراموش کرد که «ائتلاف ضد‌نتانیاهو» از مدت‌ها قبل شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده بود.

13سؤال حوزه آب از کاندیداهای ریاست‌جمهوری

16روز دیگر هشتمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب می‌شود. در این دوره از انتخابات، حوزه آب و مسائل پیرامون آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

3میلیون دوز واکسن برکت تا پایان خرداد تحویل وزارت بهداشت می‌شود

صبح دیروز آیین «باران برکت»، با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل شرکت آبفا و معاون وزیر جهادکشاورزی برگزار شد.

افزایش قیمت خودرو در بازار بی‌مشتری

نوسان نرخ ارز، زمزمه‌های آزادسازی قیمت و کاهش تولید و عرضه خودروهای پرتیراژ داخلی، به صعود مجدد قیمت‌ها در بازار بی‌مشتری خودرو منجر شده است.

یک رئیس‌جمهور؛ یک مستند

پخش فیلم مستند تبلیغاتی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای اصولگرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که دوشنبه، 10خرداد از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، آغاز نمایش فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها بود که بازتاب وسیع آن در شبکه‌های اجتماعی نشان داد قرار است مانند دوره‌های گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری، فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداها نقش محوری در معرفی دغدغه‌ها و راهکارهای آنان برای رفع مشکلات کشور داشته باشد.