25
چهار شنبه 12 خرداد 1400
شماره 8235
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خراسان رضوی با وسعتی حدود 128هزار و 420 کیلومترمربع معادل 8/7 درصد مساحت کل کشور از 19 شهرستان،62 بخش، 163 دهستان و8هزار و 861 آبادی تشکیل شده است.
استان مرزی اردبیل از قطب‌های کشاورزی و گردشگری کشور است اما با این وجود در طول سالیان گذشته به توسعه مطلوب دست نیافته.
ظرفیت‌های کشاورزی بوشهر بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این استان یکی از قطب‌های اصلی تولید خرما در کشور است و همچنین در تولید سایر محصولات کشاورزی جالیزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
چندی پیش «پائولو کوئیلو» نویسنده شهیر برزیلی در صفحه اینستاگرامش درباره نام‌گذاری یک کوچه روستایی در ایران به نام «کیمیاگر» نوشت: «ابتکار کتابخوان‌ها و عاشقان ادبیات به این روستا موقعیتی منحصربه‌فرد بخشیده و این روستا را در منطقه مطرح کرده است.
فلک‌الافلاک از آثار ثبت موقت جهانی است

نگین لرستان

چندی پیش موسی خادمی، استاندار لرستان از خطری که فلک‌الافلاک را تهدید می‌کند سخن گفت و توضیح داد: «قلعه فلک‌الافلاک به علت قرار گرفتن بر روی یک تپه در مرکز شهر خرم آباد از لحاظ ایمنی دچار خطر است
گزارش‌های پلیس راهور درباره تصادف‌های نوروز۱۴۰۰ نشان می‌دهد بدترین عملکرد در این حوزه مربوط به فارس، ایلام، سیستان و بلوچستان با بیشترین افزایش جان‌باخته و بهترین عملکرد مربوط به تهران، آذربایجان شرقی و کرمان است که بیشترین کاهش جان باخته را داشتند.
PDF استانی
کوتاه استانی
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.