• یکشنبه 6 مهر 1399
  • الأحَد 9 صفر 1442
  • 2020 Sep 27

ناقلان خاموش؛ مبتلایان مثبت

در هفته طغیان کرونا در ایران ممکن است شما هم به کرونا مبتلا شده باشید بدون اینکه احساس بیماری کنید. معمای ناقلان خاموش کرونا چیست و چرا آنها خطرناک‌ترند؟
اگر کرونا دارید می‌توانید این بیماری را حتی بدون علائم گسترش دهید. محققان دریافته‌اند حدود 20درصد از افراد مبتلا به ویروس کرونا عاری از هرگونه علائمی از بیماری هستند.
با تصویب کمیسیون ماده5 و با رویکرد توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی رخ می‌دهد

فردوسی نفس می‌کشد

ساماندهی میادین شهری با تصویب کمیسیون ماده5 وارد فاز جدیدی شد. 6میدان شهر تهران با آرای این کمیسیون از این پس در مسیر ساماندهی با رویکرد اجرای برنامه تی‌او‌دی گام برخواهند داشت و در این میان، وضعیت یک میدان برای تحقق اجرای این طرح مبهم به‌نظر می‌رسد.

گرای غلط به هزینه مبادلات املاک

با ابلاغ مصوبه کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مبنای محاسبه حق کمیسیون مشاوران املاک پایتخت تغییر کرده و این صنف مکلف است براساس نرخنامه جدید عمل کند.

دستور روحانی برای حل مشکل تأمین انسولین

به‌دنبال ارسال نامه 120پزشک متخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی درباره «بحران تامین انسولین و نوار تست قند خون» که زندگی بیماران دیابتی به آنها وابسته است، رئیس‌جمهور در دستوری فوری از وزیر بهداشت خواست این مشکلات بررسی و اقدام فوری صورت گیرد.

شرط‌های تداوم عرضه تخم‌مرغ دولتی

​​​​​​​رئیس شرکت پشتیبانی امور دام دیروز از عرضه تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی در سراسر کشور برای عرضه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار و تامین نیاز کارخانه و صنایع مرتبط خبر داد.
رئیس‌جمهور: عده‌ای به خاطر منافع غلط گروهی و باندی به مردم آدرس غلط ندهند

رمزگشایی از نشانی‌های رئیس‌جمهور

جبهه مقاومت رئیس‌جمهور مقابل فشارهای سنگین آمریکا یک عقبه پاسخگویی به منتقدان داخلی هم دارد.

لبنان در مسیر جهنم

مهار دلار از کانال بورسی

محله‌های بدون احساس