• پنج شنبه 23 مرداد 1399
  • الْخَمِيس 23 ذی الحجه 1441
  • 2020 Aug 13

نقشه‌ای برای فریب

ظریف: آمریکایی‌ها یک قطعنامه کوتاه‌تر و در چند بند اما با همان هدف قبلی را منتشر کردند و به‌صورت موذیانه کوشیدند که آن را به تصویب برسانند. آنان برای اعضای شورای امنیت شعوری قائل نیستند
قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که قرار بود 2روز پیش مورد رأی‌گیری اعضای شورای امنیت قرار بگیرد، پس از یک‌بار تعویق قرار است امروز بررسی شود.

تجربه جهانی بازگشایی مدارس در سال کرونا

تعطیلی مدارس همچون تعطیلی‌ کسب‌وکارها و خانه‌نشینی مردم، یکی از نخستین تبعات شیوع کرونا در جهان بود اما اکنون با گذشت 8‌ماه و با بازگشایی کسب‌وکارها، وقت حضور دوباره دانش‌آموزان و دانشجویان سرکلاس‌های درس هم فرارسیده است.

مجلس و درک منافع ملی

نمایندگان راه یافته به مجلس یازدهم با یک‌سری شعارهایی وارد عرصه انتخابات شدند که عموما در ارتباط با معیشت مردم بودند. آنها با نقد دولت، قول‌هایی به مردم دادند که اگر به آنها رأی داده شود، چه‌ها و چه‌ها خواهند کرد.

چرخش 180درجه

این‌روز‌ها، جسته و گریخته در رسانه‌ها و مطبوعات مطالبی را حاکی از اینکه درخصوص کووید-19 باید آمادگی لازم را برای پاییز و زمستان داشته باشیم می‌خوانیم.

گشایش در حق مسکن از طریق مالیات بر خانه‌های خالی

اگرچه در بادی امر و همچنین در گذشته «مالیات» به‌عنوان روشی جهت تأمین منابع مالی دولت‌ها شناخته می‌شده است، لکن امروزه چنین دیدگاهی تاحدودی نادرست یا حداقل ناقص تلقی می‌شود.

قطعی برق برج میلاد ۴۰دقیقه طول کشید

براساس اعلام روابط عمومی برق منطقه‌ای تهران، علت قطعی برق برج میلاد مشکل فنی بود و ۴۰دقیقه بیشتر طول نکشید.

طرح توسعه شمالی خط۳ مترو تا تجریش

در دومین جلسه هماهنگی «طرح توسعه شمالی خط۳ متروی تهران تا تجریش» ۹گزینه برای انتخاب توسعه مسیر خط3 مطرح شده است.
روحانی خطاب به کشورهای عربی شورای همکاری خلیج‌فارس:

ما نبودیم صدام شما را می‌خورد

رئیس‌جمهور در جلسه چهارشنبه هیأت دولت، شورای همکاری خلیج‌فارس را به‌خاطر نامه‌نگاری و حمایت از تمدید تحریم تسلیحاتی سرزنش کرد.

آلودگی و ترافیک، مشکل همه کلانشهرهاست

حکمرانی ریال با مالیات  بر سود سهام، مسکن و ارز

«نه» مجلس؛ بی‌سامانی صمت