• چهار شنبه 30 بهمن 1398
  • الأرْبِعَاء 24 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 19

چشم دوست و دشمن به انتخابات است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی، حضور در انتخابات مجلس را وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم برشمردند و با اشاره به 2 رکن مهم «حضور پر شور» و «انتخاب خوب» گفتند: انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت‌بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایران قوی خواهد بود.
پیام همبستگی مردم تهران با شهری که این روزها با کرونا می‌جنگد

قوی باش ووهان

تصاویر پرچم قرمز رنگ چین و پیام «قوی باش ووهان» روی برج آزادی به نمایش درآمد.

انتخابات؛ از امنیت ملی تا منافع ملی

انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری، اصلی‌ترین سازوکار برای اعمال حاکمیت و اراده مردم بر سرنوشت خویش محسوب می‌شود.

پارکینگ پروانه و مسئله ایمنی

جمعه بازار تهران از 3منظر
​​​​​​​این عبارت که «ان‌شاءالله اتفاقی نمی‌افتد» پاسخ یکی از کسبه جمعه‌بازار پارکینگ پروانه به ابراز نگرانی من بود؛ وقتی که گفتم حتما تداوم فعالیت اقتصادی مهم است اما جان شما و دیگر شهروندان اهمیت بیشتری دارد.

حفظ صادرات با چاشنی هزینه و طعم تحریم

تحریم‌های آمریکا، ابزاری برای مشکل‌آفرینی در مسیر صادرات است و در مواردی کار را بسیار سخت کرده‌اند؛ اما صادرات امری پویاست که گرچه هزینه و سختی آن تغییر می‌کند اما بازهم از مسیرهایی قابل انجام است.

پرچمی برای آزادی

هجدهمین جشنواره تئاتر زندان‌های کشور از چهارم تا هفتم اسفند‌ماه با مشارکت بنیاد رودکی و به میزبانی اداره کل زندان‌های استان تهران در برج آزادی برگزار می‌شود.

نمایش اثر تحریم بر تجارت خارجی

در شرایطی که وزارت اقتصاد و گمرک، بدون ارائه جزئیات مدعی‌اند ارزش تجارت خارجی ایران، در 11‌ماه امسال، به 79میلیارد دلار رسیده، بررسی‌های اتاق تهران از آمار تجارت با شریکان بزرگ خارجی، از افت 63درصدی صادرات ایران در سال2019، به 5مقصد اتحادیه اروپا، ترکیه، کره‌جنوبی، هند و چین، نسبت به سال2018 حکایت دارد؛ اطلاعاتی که آمارهای رسمی را به چالش می‌کشد و نماگرهای متفاوت از اثر تحریم بر روند تجارت خارجی ایران را به نمایش می‌گذارد.

جامعه میل به انقلاب کردن ندارد

«جامعه ایران، جامعه‌ای بحرانی است.»