• پنج شنبه 18 مهر 1398
  • الْخَمِيس 10 صفر 1441
  • 2019 Oct 10

تصمیم منصفانه

همشهری در گفت‌وگو با صاحب‌‌نظران، رسیدگی به جرایم سیاسی با حضور هیات منصفه را مورد بررسی قرار داده است
قریب به 3سال از ابلاغ قانون جرم سیاسی می‌گذرد، اما در رسیدگی به جرایم و اتهامات سیاسی این قانون تاکنون مورد استفاده و مورد استناد قرار نگرفته است.

لشکرکشی به خانه همسایه

روزهای تاریخی خاورمیانه مجالی برای خودنمایی اخبار سایر نقاط جهان در رسانه‌های بین‌المللی باقی نگذاشته‌اند.

شهری به وسعت ایران

امسال هم مراسم روز تهران در کاخ گلستان بود.

وقتی دروازه خالی را به اوت می‌زنیم

علی ربیعی، سخنگوی دولت می‌گوید باز شدن درهای ورزشگاه آزادی به روی زنان در بازی ایران-کامبوج نه‌تنها به‌خاطر فشار فیفا که «حاصل مجموع مطالبات درون‌زای جامعه ایران و پیگیری دولت» بوده است.

خانه مصدق به روی ایران گشوده می‌شود

پیرمرد با چهره‌ای غمگین روی تختخواب خانه باغ خود در احمدآباد نشسته است و تصاویر سیاه‌وسفید منتشر شده از او قامت خمیده‌ای را نشان می‌دهد با عصایی در دست که چانه‌اش را بر آن تکیه زده است.

آغازِ پایان مافیای ارزش افزوده

هر چند مافیای ارزش افزوده که سال‌هاست درآمدهای میلیاردی دارند آرزو می‌کردند موضع‌گیری‌های وزیر ارتباطات برای تعطیلی این سرویس‌ها در حد حرف و سخن باقی بماند اما براساس ابلاغیه‌های صادر شده اکنون این ماجرا عملیاتی شده است.

اسرار شعبده‌بازی در قبض‌های برق

وزیر نیرو و سخنگوی صنعت برق در 2هفته اخیر بارها افزایش قیمت برق را تکذیب کرده‌اند؛ اما محاسبات همشهری نشان می‌دهد رقم قبض‌های برق نسبت به دوره مصرف سال گذشته تغییر محسوسی داشته است. علت چیست؟ چه‌کسی راست می‌گوید؟
2 عضو زن شورای شهر تهران و یکی از نمایندگان زن مجلس از اهمیت حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی ایران و کامبوج می‌گویند

روز تماشا

امروز و بعد از سال‌ها تلاش زنان و فعالان مدنی برای حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی بالاخره به حدود 4هزار نفر از زنان اجازه داده شده است با خرید بلیت برای تماشای مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند.

می‌خواهم آلبوم موسیقی منتشر کنم

در یک روز3مرتبه به دماوند صعود کردم