• پنج شنبه 31 مرداد 1398
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 22

نگاهتان را به تولید تغییر دهید

در 2سال باقیمانده مسائل مهم کشور را «اولویت‌بندی»‌ و اولویت‌ها را یک به یک پیگیری کنید دولت در این 2سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی پرهیز کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت، با اشاره به لزوم قدرشناسی مسئولان از فرصت خدمت به مردم و ضرورت همکاری و هم‌افزایی قوای سه‌گانه، «اقتصاد» و «فرهنگ» را دو مسئله مهم کشور خواندند .
ده‌ها بوستان و میدان تهران همچنان میزبان شادستان تهران هستند

شادستان تهران

جشن‌های عید تا عید دهه ولایت در تهران با استقبال بی‌نظیر شهروندان روبه‌رو شد؛ آنطور که 700برنامه طی 10روز برای بسیاری از خانواده‌ها شب‌های به‌یادماندنی در پارک‌ها، فضاهای همگانی و میادین اصلی شهر رقم زد و خاطره‌ ساخت؛ یعنی میانگین هر شبانه‌روز 70برنامه.
تعدادی از شهروندان تهرانی درباره صحبت‌های وزیر علوم در ارتباط با برداشتن دیوارهای دانشگاه‌ها به همشهری می‌گویند

جای برداشتن دیوارها، درهای دانشگاه‌ها را باز کنید

85سال قبل که آندره گدار فرانسوی طرح تعیین حدود، نرده گذاری، طراحی و اجرای عملیات ساختمانی دانشگاه تهران را در سر می‌پروراند، هیچ وقت به ذهنش هم خطور نمی‌کرد که یک روز ممکن است میراثی که در قلب پایتخت و در باغ جلالیه به جای گذاشته با تصمیم منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به لرزه در بیاید و احتمال آن به‌وجود بیاید که دیوارهایی که حایل بین خیابان و مساحت 21هکتاری دانشگاه است، به تاریخ بپیوندد.

وداع با ریال؛ سلام بر پارسه

رئیس‌جمهور لایحه حذف 4صفر و تغییر واحد پول ملی را به مجلس فرستاد
حسن روحان0ی، رئیس‌جمهور لایحه حذف 4صفر از روی اسکناس‌ها و تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان و جایگزینی پارسه به جای ریال فعلی را به مجلس فرستاد.

ونزوئلا و آمریکا، در مسیر مذاکره

نیکلاس مادورو تأیید کرده که دولتش در حال مذاکره با نمایندگانی از دولت ترامپ است
آمریکایی‌ها برای سرنگونی دولت نیکلاس مادورو در ونزوئلا هر آنچه از تهدید ، تحریم و فشار اقتصادی و سیاسی در توان داشتند، کردند اما عدم ‌موفقیت در این مسیر آنها را بر سر میز مذاکره با مادورو و رفقایش کشانده است.

شب بزرگان

8 روز به برگزاری جشن خانه سینما باقی مانده و در این فاصله یک‌هفته‌ای، مراسم نکوداشت این دوره از جشن خانه سینما در ایوان شمس برپا و با سخنرانی‌های سینماگران بزرگداشتی برای بیژن محتشم، اکبر زنجانپور، حسن زاهدی و سیروس الوند برگزار شد.

لایه‌برداری از حذف صفر‌ها

دولت حسن روحانی با ارسال لایحه‌ای به مجلس، عزم خود را جزم کرده تا دست‌کم تا پایان عمر دولت فعلی، 4صفر را از پول ملی ایران حذف و تومان را جایگزین ریال کند.
احوالپرسی از حسام‌الدین سراج، خواننده سرشناسی که به تازگی آلبوم جدیدش روانه بازار شد و تنها دغدغه‌اش گسترش موسیقی باکیفیت است

فرش زیرپایم را هم برای موسیقی خوب می‌فروشم

مهم نیست هرکدام از ما چقدر اهل موسیقی هستیم.

مسئله‌ای به نام وزیر خوب

تولد به سبک نجف

وداع با ریال؛ سلام بر پارسه

جای برداشتن دیوارها، درهای دانشگاه‌ها را باز کنید