• سه شنبه 22 مرداد 1398
  • الثُّلاثَاء 11 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 13

مأموریت اقتصادی همسایگان خزر

جهانگیری: حجم مبادلات تجاری بین کشورهای ساحلی دریای خزر متناسب با روابط سیاسی ما نیست
مقامات بلندپایه کشورهای حاشیه دریای خزر در ترکمنستان گردهم آمدند تا درباره راه‌های افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری تبادل‌نظر کنند.

برگزاری 700جشن دهه ولایت در پایتخت

ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت با عنوان «همیشه امیر» با برنامه‌هایی نظیر؛ جشن، توزیع محصولات فرهنگی، جایزه هنری- پژوهشی غدیر، نشست‌های شعرخوانی، اجرای نقالی، کاروان شادی و... تا۲۹ مرداد با ۷۰۰ اجرا در مراکز فرهنگی و هنری مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار می‌شود.

خزر و سراب 50درصد

اولین مجمع اقتصادی کشورهای حاشیه دریای خزر که 21 مردادماه همزمان با سالگرد امضای کنوانسیون حقوقی دریای خزر در ترکمنستان برگزار شد

چرخش عربستان سعودی و امارات در ارتباط با ایران

مجموعه نشانه‌ها و قرائن و شواهد حاکی از این است که عربستان به همراه امارات، سیاست جدیدی را حداقل از نظر گفتاری و اعلامی، یعنی بیان مطالب در ارتباط با ایران در پیش گرفته‌اند

خلیج‌فارس و تنگناهای امنیتی هرمز

نقش محوری خلیج‌فارس در منظومه قدرت بین‌المللی به‌گونه‌ای است که نظریه‌پردازان مختلف درحوزه روابط بین‌الملل به کرات از آن یاد کرده‌اند.

دنیرو چطور ۳۰ سال جوان شد؟

جوان ‌شدن بازیگران مشهور فیلم مرد ایرلندی این روزها حسابی جنجالی شده است.

چالش‌«من برای همه»

موفقیت تعاریف گوناگونی دارد و به روش‌ها‌ی مختلفی می‌توان به آن دست یافت. در بعضی جوامع افراد می‌توانند در کارهای فردی و انفرادی موفق عمل کنند ولی وقتی در جمع یا گروهی قرار می‌گیرند نمی‌توانند به موفقیت زیادی دست پیدا کنند.

انتقال تجارب تهران به همسایگان

ارتباط میان تهران و کلانشهر‌های کشور‌های همسایه بیشتر از جنس انتقال تجربیات است زیرا در این منطقه، جنگ‌ها و درگیری‌های سیاسی باعث تفاوت‌های زیادی میان شهر‌های توسعه‌یافته و شهر‌های پرجمعیت شده است.

لشکر روبات‌های سلحشور

دنیای رنگارنگ آقای کورمن