54
سه شنبه 22 مرداد 1398
شماره 7734
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فصل ارزان هندوانه در تبریز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی: در مورد قیمت‌گذاری و نحوه عرضه محصولات غیر استراتژیک از جمله هندوانه مداخله‌ای نداریم
بازار
این روزها تقریباً سر هر چهارراهی از شهر تبریز وانت‌بارهایی پر از هنداونه صف کشیده‌اند و این محصولات را کیلویی 500 تا 900 تومان می‌فروشند؛ البته مغازه‌دارها کمی گران‌تر می‌فروشند و هر کیلو هندوانه در میوه‌فروشی‌ها 1200 تا 1500 تومان قیمت دارد.
اخبار ویژه
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت ایجاد یا تکمیل بازارچه‌های مرزی استان تأکید کرد و از تخصیص اعتبار 70 میلیارد تومانی به این بازارچه‌ها خبر داد.
قائم مقام شهردار تبریز از راه‌اندازی مجدد دفتر شهرداری تبریز در ارزروم ترکیه خبر داد.
معاون میراث فرهنگی آذربایجان غربی از تشکیل پرونده 2 میراث طبیعی این استان برای ثبت در فهرست آثار ملی خبر داد.
طرح پایش واحدهای نانوایی آذربایجان شرقی با هدف واقعی‌سازی سهمیه‌ها، جلوگیری از هدررفت منابع و برنامه‌ریزی بهینه برای تأمین ارزاق اساسی مردم در یک ماه آینده با همکاری ادارات صمت شهرستان‌ها، اتحادیه مربوطه، ادارات غله و بهداشت
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از جمع‌آوری مدارس خشت وگلی امسال در استان خبر داد.
باشگاه ورزشی بدنسازی زنانه به دلیل نصب دوربین و پنهان‌سازی آن در رختکن باشگاه و رصد مخفیانه بانوان در اردبیل پلمب و متصدی این سالن ورزشی روانه زندان شد.
بخش اول تجهیزات اصلی پروژه احداث کارخانه تغلیظ فاز ۳ مجتمع مس آذربایجان مس سونگون وارد این مجموعه شد تا احداث این فاز وارد مرحله عملیاتی شود.

قیمت گوشت روی نمودار نزولی

معاون وزیر جهاد کشاورزی در سفر به اردبیل: قیمت گوشت از 90 هزار تومان به 75 هزار تومان کاهش خواهد یافت
بازار
با توجه به افزایش تولید گوشت در کشور و ورود تدریجی دام به بازار مصرف، روند کاهشی قیمت این محصول ادامه دارد و نرخ فروش گوشت گرم باز هم کاهش می‌یابد.

سامانه کنترل طلاق در ارومیه رونمایی شد

سامانه کنترل و کاهش طلاق «تصمیم» با هدف افزایش کیفیت زندگی و سلامت ازدواج در ارومیه رونمایی شد.
دومینوی خشم در اردبیل

دومینوی خشم در اردبیل

معاون پیشگیری از وقوع جرایم اردبیل: ضعف فرهنگ گفتمان و نبود تعامل سازنده آمار پرونده‌های نزاع و خشونت را افزایش داده است
چند سال است که خشونت بیشترین پرونده‌های قضایی استان اردبیل را تشکیل می‌دهد. طبق آمار ارائه شده از سوی دادگستری استان نیمی از پرونده‌های کیفری را درگیری، نزاع و خشونت تشکیل می‌دهد.
نشاط اجتماعی نیاز جوامع با خشونت بالا
در جامعه‌ای همچون اردبیل که خشونت بیشترین درصد جرائم را به خود اختصاص داده نیازمند تمهیداتی هستیم تا قبل از به‌کارگیری اهرم‌های قضایی و انتظامی، راهکارهای اجتماعی و فرهنگی عاملی برای پیشگیری و مهار بهینه عوامل اصلی وقوع جرم خشونت واقع شود.
پایان بلاتکلیفی هیأت رئیسه شورای شهر اردبیل
بالاخره پس از گذشت ۳ هفته از بلاتکلیفی هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل با برگزاری انتخابات «علیرضا پوستی» به عنوان رئیس سال سوم شورای اسلامی شهر اردبیل انتخاب شد.
PDF سه‌شنبه 22 مرداد 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
به تأیید مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل همه پروژه‌ها و طرح‌های راهسازی جنوب این استان در شهرستان‌های خلخال و کوثر فعال بوده و از پیشرفت مطلوبی برخوردار هستند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی از درخواست احداث و راه‌اندازی ۹۴ واحد بوم‌گردی در استان خبر داد.
مدیرکل شیلات آذربایجان شرقی از افزایش تولید ماهی در شهرک‌های شیلاتی این استان در سال جاری خبر داد.
پارک علم و فناوری استان اردبیل در بیش از ۱۴۵ واحد فناور فعال است که ۵۶ محصول آن تجاری‌سازی شده است و 5 مورد این محصولات صادر می‌شود.
طبق گزارش مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان آذربایجان غربی از 9/14 درصد در بهار سال گذشته به 7/10 درصد در بهار سال 98 کاهش یافته است.
هواشناسی آذربایجان غربی هوای استان تا پایان هفته جاری را افزایش ابر همراه با رگبار و احتمال وقوع سیلاب در برخی پیش‌بینی کرد.