• چهار شنبه 22 خرداد 1398
  • الأرْبِعَاء 8 شوال 1440
  • 2019 Jun 12

تغییر الگوی سکونت

افزایش قیمت مسکن تحمیل کرد
بازار مسکن، سال 97 را با جهش قیمتی پشت سر گذاشت . رکود تورمی، دیگر ویژگی بازار مسکن در این سال بود که در سال 98 هم ادامه یافت.
گزارش همشهری از صدور بخشنامه‌ای که به‌دنبال ممنوعیت موسیقی در مدارس است

توبیخ شادی در مدارس

ماجرا از یک کلیپ جنجالی شروع شد؛ پسربچه‌های 12-10ساله‌ای که جدیدترین آهنگ ساسی مانکن، خواننده آن ور آبی را در حیاط مدرسه با هم می‌خواندند و بالا و پایین می‌پریدند.

مناسب‌سازی شهر برای همه شهروندان

از سال2009 تاکنون، سی‌ام‌ ماه مه هر سال به‌ نام روز جهانی «ام‌اس» نامگذاری شده و این نامگذاری فرصتی برای افزایش آگاهی عمومی و اطلاع‌رسانی در مورد این بیماری عصبی است.

آموزش و پرورش شادی‌گریز نباشد

یکی از نگرانی‌های جامعه ما افزایش خشونت‌ها، آمار بالای افراد مبتلا به اختلال روانی طبق آمار ارائه‌شده توسط مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

هنجارها را نمی‌توان به زور به جامعه تحمیل کرد

طی روزهای اخیر اتفاقی در فضای عمومی جامعه به وقوع پیوسته که ورود بی‌محابای برخی رسانه‌های عمومی و جهت‌گیری یک‌سویه آنها باعث شده شاهد دوقطبی شدن اخلاق اجتماعی در جامعه باشیم.

پیام تسلیت رهبرمعظم انقلاب به دبیرکل حزب‌الله لبنان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همشیره حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند.

سخنگوی قوه قضاییه: در پرونده نجفی ابهامی وجود ندارد

پرونده محمدعلی نجفی که متهم به قتل همسر دومش است، در حالی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده که برخی می‌گویند پرونده پیچیدگی‌های زیادی دارد و صدور سریع کیفرخواست آن، عجیب است؛ ادعایی که روز گذشته سخنگوی قوه‌قضاییه در نشست خبری خود به آن پاسخ داد و گفت که در جریان تحقیقات، دادسرا در هیچ مرحله‌ای با ابهام روبه‌رو نشده و پرونده به قدری روشن و شفاف بود که نیاز به زمان بیشتری نداشت.
بررسی عملکرد دوستان شهردار اسبق تهران در روزهای تنهایی و انزوایش در گفت‌وگو با سخنگوی حزب کارگزاران

نجفی می‌خواست مسئله را به تنهایی مدیریت کند

شکست. با همه تلاش‌هایی که برای ایستادن کرده بود شکست و تراژیک‌ترین پایان ممکن را برای قصه خود رقم زد.