• شنبه 11 خرداد 1398
  • السَّبْت 27 رمضان 1440
  • 2019 Jun 01
راهپیمایی سراسری روز قدس در آخرین جمعه ماه‌رمضان برگزار شد

خیزش علیه معامله قرن

در چهلمین سالی که جمعه آخر رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است، میلیون‌ها روزه‌دار ایرانی در 950شهر در حمایت از قدس و فلسطین به راهپیمایی پرداختند. راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین در 30کشور جهان در مخالفت با طرح موسوم به «معامله قرن» برگزار شد.

شکست ‌معامله قرن ترامپ

در ساعاتی که جرد کوشنر، داماد ترامپ و از بانیان طرح مشهور به معامله قرن هنوز رباط پایتخت مراکش را به مقصد تل‌آویو ترک نکرده بود تقریبا مشخص شد مذاکرات بنیامین نتانیاهو برای تشکیل کابینه به بن بست رسیده و حاکمیت رژیم صهیونیستی راهی جز برگزاری مجدد انتخابات پارلمانی ندارد.

درس‌های پلاسکو و بم

همه‌‌چیز از پلاسکو شروع شد.

در باب جایگاه اصول دادرسی در پرونده نجفی - استاد

خبر قتل میترا استاد به‌دست محمدعلی نجفی و شیوه اطلاع‌رسانی آن،  پرسش‌های فراوانی را در ارتباط با نقض حق دفاع طرفین دعوا به‌ویژه متهم و همچنین عدول یا عدم عدول از قواعد و اصول دادرسی منصفانه در ذهن شهروندان ایجاد کرده است.

تابستان داغ تئاتر تهران

تماشاخانه‌های تهران بعد از پایان ‌ماه رمضان و تعطیلات عید فطر میزبان نمایش‌های جدید می‌شوند.

توصیه روحانی به سران کشورهای اسلامی

همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس و اعتراض سراسری به اشغالگری صهیونیست‌ها، سازمان همکاری اسلامی که با هدف مقابله با این اشغالگری ایجاد شده در مکه تشکیل جلسه داد اما با اعمال نفوذ سعودی‌ها به جای پرداختن به حقوق فلسطین به صحنه عقده‌گشایی سعودی‌ها علیه ایران بدل شد البته بدون همراهی کشورهای اسلامی.

عرضه بنزین فقط با کارت هوشمند سوخت

بنزین فعلا نه سهمیه‌بندی می‌شود و نه قیمت آن تغییر می‌کند، اما از 20مردادماه عرضه بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت تنها از طریق کارت هوشمند سوخت انجام می‌پذیرد.

مهاجران ماشین‌خواب