• سه شنبه 14 اسفند 1397
  • الثُّلاثَاء 27 جمادی الثانی 1440
  • 2019 Mar 05

جزئیات فنی دستکاری در رأی‌گیری صدا‌و‌سیما

نظرسنجی‌ جشنواره برنامه‌های صدا و سیما و ماجرای دستکاری در آرای مردم هنوز هم جنجالی است تا سرانجام مشخص شود جابه‌جایی میلیونی آرای مردم به نفع برنامه‌ای خاص چطور صورت گرفته است.

کاسبی‌های عیدانه

اسفند حال خوش چهارشنبه‌ها را دارد، گرچه ناآرام و بی‌قرار است و لبریز از انبوه کارهای روی هم تلنبارشده، اما در پس چشم‌های پرهیاهویش، برقی از شادی دیده می‌شود که از دورهمی‌ها، مسافرت‌ها، گردش‌ها، خواب‌های بی‌استرس صبح و....خبر می‌دهد.

ساختارهای بخشی‌نگر بحران تهران

بخش عمده نابسامانی و به‌هم‌ریختگی و به‌عبارت دقیق‌تر ناسازوارگی سیما و منظر کنونی تهران محصول طرح‌ها و برنامه‌های 4دهه گذشته اداره شهر تهران بوده است.

غفلت از نقش رنگ‌ها در شهر تهران

ماموریت‌های نرم‌افزاری در مقایسه با ماموریت‌های سخت‌افزاری نقش مؤثرتری در افزایش سرزندگی فضاهای شهری و ایجاد نشاط و شادابی برای شهروندان و جامعه شهری دارند و این موضوع یکی از استراتژی‌های حاکم بر اداره شهرهای دنیاست.

10ویژگی انتخابات شورایاری‌ها

تحلیل درست موضوع شورایاری‌ها و انتخابات آن توسط متخصصان و پژوهشگران می‌تواند به شورای اسلامی شهر تهران به‌عنوان متولی اصلی انتخابات شورایاری‌ها، در تصمیم‌گیری‌های بهتر و جامع‌تر در انتخابات دوره پنجم شورایاری‌ها کمک کند.

هر جای ایران منکر ببینیم ورود می‌کنیم

اجرای حکم یک سال زندان علی معینی، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری سپاهان بار دیگر پای نهادی را که در ماجراهای تذکر به علی کریمی و شکایت از ناهید خداکرمی پیشقدم شده بود، به رسانه‌ها باز کرد.

مأموریت بی‌بازگشت نجات

وقتی حادثه‌ای در مناطق دورافتاده و سخت گذر چهارمحال و بختیاری اتفاق می‌افتاد همه امیدها به نیروهای امداد هوایی بود؛ چراکه آنها مرد ماموریت‌های غیرممکن بودند

انتقال پایتخت تکرار طرحی 30 ساله‌

سایه طرح انتقال پایتخت از تهران سال‌هاست روی سر این ابرشهر قرار دارد. آلودگی هوا و ترافیک در کنار احتمال وقوع زلزله از عمده‌ترین مشکلاتی است که گزینه انتقال پایتخت را همواره روی میز دولت‌ قرار می‌دهد