• شنبه 24 شهریور 1397
  • السَّبْت 4 محرم 1440
  • 2018 Sep 15

معمای قاچاق بنزین

گفته می‌شود روزانه 20میلیون لیتر بنزین از ایران قاچاق می‌شود؛ این میزان با‌ظرفیت 560تانکر 18چرخ یا 500هزار باک پراید برابری می‌کند
قاچاق سوخت سال‌ها به‌عنوان یک آسیب جدی در اقتصاد ایران مطرح بوده، این پدیده فسادزا حالا با جهش نرخ ارز به معضل پررنگ‌تری تبدیل شده همین موضوع دولت را به چاره‌اندیشی فوری واداشته است.
پیکر 135شهید جنگ تحمیلی روی دستان مردم شهر تشییع شد

روز وداع یاران

خاله‌ای آمده بود به‌دنبال پیکر خواهرزاده‌اش؛ به پهنای صورت اشک می‌ریخت و دنبال نام او در بین شهدای در حال تشییع می‌گشت

عدالت استخدامی و وحدت رویه در قانون

اینکه شورای نگهبان قانون اساسی نهایتا اصلاحیه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را تأیید کرد و این قانون را که تا چند صباح دیگر وارد مرحله اجرا می‌شود باید به فال نیک گرفت.

محرم؛ فرصتی برای پاک‌شدن از ظواهر

اندیشه حاکم بر محرم، اندیشه‌ای است که می‌خواهد افراد از سطح به عمق روند و با این حرکت و شناخت صحیح و واقعی ارزش‌ها و هنجارها بتوانند عینیتی بر هیهات‌منا الذله دهند.

طرح مجلس برای نجات استارتاپ‌ها از فیلترینگ

متأسفانه مدتی است که پای فیلترینگ به کسب و کارهای اینترنتی باز شده و اخیرا در خبرها خواندیم که، بعضی شبکه‌هایی که در حوزه گردشگری فعال هستند، فیلتر شده‌اند که طبعا دچار خسارت‌های زیادی می‌شوند.

کرکره این خودروها همیشه بالاست

اگر تا چند سال قبل سر و کله وانتی‌های دستفروش بیشتر در محله‌های کم‌بضاعت جنوب تهران پیدا می‌شد، شبکه و مافیای گسترده آنها امروز در اشکال گوناگون محله‌های متمول شمال شهر را هم به تسخیر چهار چرخ‌های خود درآورده است.
آشفتگی‌های اجتماعی امروز ما را به کجا می‌برد و آیا راه‌حلی دارد؟

زیستن در آشفته‌بازار

ببینید! باید اول ریشه و محتوای این واژه را درک کنیم. اصل و ریشه لغت از نوموس یا همان ناموس زبان فارسی گرفته شده است که بعدها در زبان عربی نوامیس و مشتقات آن هم از این ریشه آمده است.

استثناهای یک قانون استثنایی

تقویت گمانه‌زنی‌ها درباره افزایش مبلغ وام مسکن

تهران چاره دارد، فرصت می‌خواهد

باران عاشورایی غبار قهر و کدورت را از محله‌ها می‌شوید