• سه شنبه 12 تیر 1397
  • الثُّلاثَاء 19 شوال 1439
  • 2018 Jul 03

نوبت برخورد قضایی می‌رسد

وعده تأمین کالاهای اساسی و مصرفی با ارز 4200تومانی به نام مردم و به کام رانت‌خواران. این جمله را شاید بتوان ماحصل رویدادهای اقتصادی 2‌ماه اخیر برای برخی سودجویان دانست.
روایت نماینده ایذه و باغملک از کم آبی و تشنگی در کرانه کارون

خوزستان در رنج

روایت هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک از رنج‌های خوزستان و مشکلات این استان که زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده آنقدر تلخ است که خلق هر ایرانی را تنگ می‌کند، خوزستان که گوشه و کنارش به خرمی و آبادانی شهره بود حالا به منطقه‌ای بدل شده که داستان مشکلاتش هر روز سر زخمی از زخم‌های خوزستان را باز می‌کند .

بازگشت نخبگان با زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری

نهادهای اجرایی و سیاستگذار باید به جای تمرکز بر مهاجرت یا مثلاً جلوگیری از خروج نخبگان برای تحصیل و بورس، راهبردها و سیاست‌ خود را بر فراهم کردن فضای مساعد برای جذب و بازگشت نخبگان قرار دهند.

با خوزستان عکس یادگاری نگیرید

نوروز امسال به عادت همیشگی با دخترم در کوچه‌پس‌کوچه‌های اهواز در محلات قدیمی، مدارس دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستانم و لب کارون همیشه خاطره‌انگیز، گشت و‌گذاری داشتم.

تأثیرات اجتماعی رفتار متخاصم آمریکا بر مردم ایران

به مناسبت 12تیر، 30سالگیِ سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی
خروج یک‌طرفه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از توافق بین‌المللی برجام، بار دیگر چرایی انسداد شکل‌گرفته در روابط ایران و آمریکا را به موضوع گفت‌وگوی کنشگران سیاسی و اقتصادی و حتی مردم تبدیل کرده است.

تیغ‌های جراحی که خطا رفت

2روز دیگر سالگرد درگذشت عباس کیارستمی، کارگردانی است که آوازه سینمای ایران را به دوردست‌ها برده‌است. او بر اثر خطای پزشکی در یک فرایند دردناک جان خود را از دست داد.

شهر بر بستر دانش نوین

شهردار تهران در بازدید از چند مجتمع علم و فناوری بر اهمیت استفاده از دانش کاربردی نخبگان جوان در حل معضلات شهری تأکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اموراستخدامی به همشهری گفت:

سهم معلولان در آزمون استخدامی محفوظ می‌ماند

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در حالی روز جمعه با شرکت بیش از 400هزار نفر در سراسر کشور برگزار می‌شود که در روزهای گذشته نهادهای مدنی وابسته به معلولان و سازمان بهزیستی به نادیده گرفتن سهم معلولان اعتراض کرده و خواستار تجدید نظر از سوی سازمان امور استخدامی کشور در آزمون شده‌اند.

باران کم بارید؛ برق هم کم آورد

بازگشت هنرمندانه به زندگی

فرمان زندگی در دست مرد آهنین

پیشکش ملکه تا 200 سال دیگر کوک است