• شنبه 9 تیر 1397
  • السَّبْت 16 شوال 1439
  • 2018 Jun 30

سهم معلولان از آزمون استخدامی؛‌هیچ

در حالی پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور قرار است این هفته 15تیر برگزار شود که سهم معلولان طبق قانون حمایت از حقوق معلولان درنظر گرفته نشده است و عملا طبق محدودیت‌های اعلام شده در دفترچه آزمون، امکان استخدام معلولان وجود ندارد.
گزارش همشهری از حیاط پاستور در چهارشنبه هایی که نشست هیات دولت برگزار می شود

حیاطِ‌خلوت ِدولت

جلسات هیأت دولت فرصت ویژه کابینه و خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی به مردم درباره مهم‌ترین مسائل کشور در کوتاه‌ترین فاصله زمانی ممکن نسبت به اتفاقات هفته است.

دولت برآمده از اراده ملی

شاید در نگاه نخست چنین به‌نظر برسد که مشکلات کنونی کشور ناشی از تحریم‌هایی است که با خروج آمریکا از برجام گویا قرار است از چند‌ماه دیگر و به‌ویژه آبان‌ماه آغاز شود.

فرصت سهام پالایشگاه ها برای نجات بازار ارز

مردم مصرف‌گرایی هستیم. بی‌آنکه هزینه واقعی مصرفمان را بپردازیم. بی‌اینکه حداقل معادل آنچه مصرف می‌کنیم ارزش افزوده ایجاد کنیم.

همشهری با صفحاتی جدید

برای روزنامه همشهری، همچون هر رسانه دیگر، یک هدف اهمیت بسیار دارد؛ رضایت مخاطبان. اما آنچه رسانه‌‌هایی چون همشهری را از دیگران متمایز می‌‌کند، گسترده دیدن طیف مخاطبان است.

راه‌اندازی بوستان اختصاصی بیماران ام‌اس

شهردار تهران در همایش سالانه روز جهانی ام‌اس از احداث بوستانی مخصوص این بیماران خبر داد و گفت: «به شما قول می‌دهم که بوستانی را به نام ام‌اس و با امکانات لازم خواهیم ساخت.»

پشتیبانی مرجعیت از دولت

حسن روحانی تیرماه سال 92که رأی مردم را در انتخابات آن سال کسب کرد و ردای ریاست‌جمهوری به تن کرد، قم را به‌عنوان نخستین مقصدش انتخاب کرد؛ همو که خود را فرزند مجلس می‌دانست، از یک‌سو تربیت‌یافته حوزه بود و می‌دانست که باید پایه‌های روابط پرحاشیه‌ای را که دولت سابق با مرجعیت قم گذاشته بود به‌هم بریزد و پشتیبانی مرجعیت را برای خود و دولتش بخرد.

بزرگ که شدی برگرد

سردار آزمون در ۲۴ سالگی از تیم ملی کناره گیری کرد‌. تصمیمی که چه بسا سرعت او را در سرآشیبی سقوط بیشتر کند

رشد 1300درصدی هزینه اداره پایتخت

آب شور‌شد؛ خرمشهر معترض

محله زیر رادیکال انیشتین‌ها