• پنج شنبه 7 تیر 1397
  • الْخَمِيس 14 شوال 1439
  • 2018 Jun 28

قاطعیت مقابل بدخواهان، تفاهم با مردم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه با اشاره به مسئولیت‌های سنگین و حاکمیتی دستگاه قضا تأکید کردند: قوه قضاییه باید «مظهر عدالت» و «ملجأ مورد اطمینان و پناهگاه آرامش‌بخش مردم» برای احقاق حقوق فردی و عمومی باشد و اعتماد افکار عمومی را با تبلیغ درست یعنی انعکاس هنرمندانه و مؤثر واقعیات و عملکرد دستگاه قضایی و نیز حرکت و تحول مستمر درونی به‌دست آورد.

سردشت هنوز تاوان می‌دهد

انگشتش را به سمت خرابه‌ای می‌گیرد و می‌گوید: «اینجا خانه‌مان بود، بمب خورد توی حیاط خانه، مردم چند ساعت بعد از بمباران ما رو از زیر آوار بیرون کشیدند.»
محمدتقی زمانیان، قائم‌مقام شهید باهنر در حزب جمهوری اسلامی

شهید بهشتی هر هفته یک مصاحبه

توجه به مسئله مدیریت قضایی از دیرباز درنگاه شهید بهشتی مدنظر بود و اعتماد امام خمینی ره به این شهید بزرگوار و مسئولیتی که ایشان درخصوص ریاست دیوان عالی کشور به شهید بهشتی دادند باعث شد که این شهید را همه با نام دستگاه قضا بشناسند. درخصوص شهید بهشتی و مشی او در دستگاه قضا و همچنین نگاه شهید بهشتی به حزب جمهوری اسلامی و مسائل کشور و مسئله تحزب می‌توانیم به‌صورت خلاصه به چند نکته اشاره کنیم.
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه

آمریکای عصر ترامپ

در مدت 18ماهی که از ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا می‌گذرد، درخصوص شخصیت، منش و اصول سیاسی این رئیس‌جمهور بسیار گفته و نوشته و نقد و بررسی شده است.

با هم تحمل می‌کنیم

رئیس‌جمهور همگان را به وحدت و پرهیز از دامن زدن به اختلافات فراخواند و با بیان اینکه در شرایط فعلی و دشمنی‌ها، راه ما مقاومت با کمترین هزینه است، تأکید کرد: اگر سختی باشد، با هم تحمل می‌کنیم و تسلیم نخواهیم شد، عزت تاریخی را حفظ می‌کنیم و در مبارزه اراده‌ها، آمریکا را شکست می‌دهیم.

رشد قیمت‌ها، تردید خریداران

بی‌قراری قیمت‌ها در بازار مسکن ادامه دارد. تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن پایتخت نشان می‌دهد در خردادماه میانگین قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی در شهر تهران به 6میلیون و 510هزار تومان رسیده است که نسبت به اردیبهشت‌ماه 8.9درصد و نسبت به‌ماه مشابه پارسال 45.8درصد افزایش نشان می‌دهد.

شوک بازارسیاه بلیت هواپیما به مسافران جام‌جهانی

هجوم تقاضای 10هزار مسافر ایرانی جام‌جهانی برای بازگشت از مسکو به تهران، برای بلیت هواپیما  بازار سیاه ایجاد کرد.

توقف برج‌سازی در تهران

راه فروش نفت ایران باز می‌ماند؟

قهرمان دوومیدانی سارق منزل شد