• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
  • الْخَمِيس 2 رمضان 1439
  • 2018 May 17

تعهد نخست اروپا

جلسه کمیسیون مشترک برجام جمعه آینده برگزار می‌شود
بیانیه‌ای که 3کشور اروپایی درباره تامین منافع ایران از برجام صادر کردند، به گفته محمد جواد ظریف شروع یک راه بود، ظریف از این بیانیه به عنوان یک اقدام مناسب و یک شروع خوب یاد کرده اما گفته که این پایان کار نیست.

حکم افشانی ابلاغ شد

حکم شهردار تهران، محمدعلی افشانی دیروز در جلسه‌ای در وزارت کشور توسط عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور ابلاغ شد.پس از ابلاغ حکم محمدعلی افشانی به‌عنوان شهردار تهران توسط وزیر کشور، او در شهرداری تهران مستقر شد و کار خود را آغاز کرد.

گام بزرگ اروپا

بیانیه‌ای که «سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا» پس از رایزنی با هیات ایرانی در بروکسل صادر کرد در نوع خود بی‌نظیر است. این بیانیه هم از نظر سیاسی حائز اهمیت است و هم حاوی نکاتی است که می‌تواند در کوتاه‌مدت و بلندمدت منافع ایران را تامین کند.

اروپا، برجام و روح شارل دوگل

خروج ایالات متحده آمریکا از برجام و توافق هسته‌ای با ایران به‌معنای آن است که حالا برجام و بقایش وابسته به تصمیمات ۵کشور باقی‌مانده است: آلمان، بریتانیا، فرانسه،چین و روسیه.

هیچ خبری همیشه در صدر نمی‌ماند

فراموشی را گاهی هدیه‌ای الهی می‌دانند. فراموشی هست تا همیشه غم و رنج برپا نباشد و جولان ندهد. فراموشی ابزار اساسی ماست برای مقابله با نخواستنی‌ها. گاهی فراموشی به سراغمان می‌آید و گاهی ما خود به سراغ فراموشی می‌رویم.

دولت علیه فقر مطلق

آمارهای رسمی حکایت اززندگی حدود 18 میلیون حاشیه‌نشین و بیش از 11 میلیون نفر فقیر در جامعه ایران دارد.

استفاده از صندوق توسعه ملی برای تکمیل خطوط مترو

صبح دیروز یکی از مهم‌ترین خبرهایی که روی خروجی‌خبرگزاری‌ها قرار گرفت، اختلال در خط5 متروی تهران بود. ر
39 سال گذشت از وقتی که شجریان 39 ساله ربنا را خواند

از نای جان...

صداها ما را به گذشته‌های خیلی دور می‌برند. اصلا بخشی از جان ما می‌شوند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، گاهی از لابه‌لای انبوه صداهای درون مغزمان خودشان را بیرون می‌کشند و به ما یادآوری می‌کنند، مثل صدای مریم نشیبا وقت قصه‌های شبانه، صدای گیتی خامنه لابه‌لای کارتون‌هایی که دوست داشتیم و صدایی که می‌گفت «قصه ظهر جمعه».

تکرار دهقان فداکار این‌بار در زنجان

رأی مجلس به افزایش 20درصدی حقوق حداقل‌بگیران دولت

مقاومت کاربران در برابر فیلترینگ

وزیر از احتمال اجرای تعطیلی زمستانه گفت