3
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
شماره 7386
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قارداش یه‌کم یواش...

یادداشت
نادر قاضی‌پور، نماینده اصولگرای مردم ارومیه در نشست علنی قوه مقننه، در طرح سؤال خوداز وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌: «چرا روزنامه همشهری متعلق به ارگان شهرداری تهران به‌صورت سراسری توزیع می‌شود؟»
ویژه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی انتخاب محمدعلی افشانی را به‌عنوان شهردار تهران تبریک گفت.
مدیریت فعلی شهر تهران میراث‌دار حدود 52هزار میلیارد تومان بدهی از دوره قبلی مدیریت شهری شده است؛ بدهی‌های ثبت شده و نشده. حال در این میان و طی روزهای اخیر حجم پیمانکاران و طلبکاران شهرداری تهران که به خیابان بهشت می‌آیند و جلوی درب اصلی ساختمان شورای شهر تجمع می‌کنند، بسیار بیشتر از گذشته شده است.
علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در مورد روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده به ایسنا می‌گوید: در سال حمایت از کالای ایرانی قرار داریم و برنامه ما این است که از تولیدات داخلی استفاده کنیم
همزمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، فردا بازدید از موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رایگان است. علاوه بر این به‌دلیل شروع هفته میراث فرهنگی29اردیبهشت تا 3خرداد بلیت موزه‌های این سازمان نیم‌بها خواهد شد.
عملیات اجرایی پروژه احداث تونل- زیرگذر اتصال خیابان استادمعین به خیابان شهید اکبری ظرف روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد.

استفاده از صندوق توسعه ملی برای تکمیل خطوط مترو

اختلال در خط5 مترو باردیگر باعث بازگشایی پرونده کمبودهای حمل‌ونقل عمومی در تهران شد
مترو
صبح دیروز یکی از مهم‌ترین خبرهایی که روی خروجی‌خبرگزاری‌ها قرار گرفت، اختلال در خط5 متروی تهران بود. ر
اطلاعات تکان‌دهنده درباره باغ پرندگان تهران

اطلاعات تکان‌دهنده درباره باغ پرندگان تهران

شهردار منطقه 4تهران در نشستی خبری اطلاعاتی جالب درباره باغ پرندگان در اختیار رسانه‌ها قرار داد. علیرضا حسینی گفت: «پرندگان فاز 1به‌صورت قاچاقی و بدون اطلاع سازمان حفاظت محیط‌زیست به کشور وارد شده‌اند و هنوز پرونده آن در مراجع قضایی باز است.
مهمانی تا سحر در باغ کتاب
مهمانی تا سحر در باغ کتاب
شهرداری تهران برنامه‌های ویژه‌ای برای ماه مبارک رمضان درنظر گرفته است. یکی از جذاب‌ترین برنامه‌ها در باغ کتاب تهران برپا می‌شود. مدیرعامل باغ کتاب تهران درباره این موضوع به ایسنا گفت: این مجموعه از ساعت ۱۰صبح تا سحر در‌ماه رمضان میزبان مردم تهران است
PDF شهر
کوتاه شهر
داریوش مهرشاهی، مسئول دفع آفات منطقه یک تهران: پیدا کردن میزبان مناسب توت و زیتون، ‌کاهش یا نبود دشمنان طبیعی، تغییرات اکوسیستم یا شرایط اقلیمی به‌نفع آفت و به‌ضرر دشمنان و تولیدمثل بالا از عوامل مؤثر در طغیان سفیدبالک‌ها هستند.
شادمان‌ترین مردم، بهترین چیزها را در زندگی ندارند؛ بلکه آنها بهترین «برداشت» را از زندگی دارند. کاترین پاندر