• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1397
  • الأرْبِعَاء 23 شعبان 1439
  • 2018 May 09

برجام‌ ماند؛ آمریکا ‌رفت

بعد از اظهارات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که اعلام کرد کشورش از برجام خارج می‌شود، دنیا با جمله حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان که گفت «از این لحظه توافق برجام بین ایران و 5کشور است» نفس راحتی کشید.

جایگاه برنامه در اداره شهر

شهر سامانه پیچیده‌ای است که نمی‌توان تعریفی ساده بر آن مترتب نمود.

مزیت‌های مبارزه با پولشویی

دیروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم موافقت کردند

برنامه‌های فرهنگی نامزدهای شهرداری برای پایتخت

سمیع‌الله حسینی‌مکارم و سیدمحمدعلی افشانی بعدازظهر دیروز با حضور در کمیسیون فرهنگی - اجتماعی به ارائه برنامه‌های خود در این حوزه پرداختند
2کاندیدای نهایی تصدی پست شهرداری تهران بعد از ظهر دیروز به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رفتند تا ضمن ارائه برنامه‌های خود در این حوزه پاسخگوی سؤالات اعضا و روشن‌سازی برخی از موضوعات مطرح شوند.

جهان به وضعیت قبل از برجام برنمی‌گردد

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره توافق هسته‌ای گفت: آمریکا دیگر امکان بازگشت به شرایطی مشابه ماقبل برجام را پیدا نخواهد کرد، علی شمخانی گفته است: اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا به‌معنای کلید زدن یک مقابله جدید با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و ما نیز در این شرایط، منفعل نخواهیم بود و در چنین رویارویی‌ای، دست ما پرتر است.

ایران و دوره گذر از برجام

سال و نیم است که «برجام» یا همان برنامه جامع اقدام مشترک در چارچوب توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های بزرگ، به کلیدواژه تعاملات بین‌المللی ایران تبدیل شده است؛ کلیدواژه تعاملات سیاسی و اقتصادی. حدود یک سال از این دوره در طول ریاست‌جمهوری باراک اوباما با «امید به آینده» طی شد اما با ورود دونالد ترامپ جمهوریخواه به کاخ سفید، امیدها رفته رفته رنگ باخت.

بازندگان و برندگان برجام/ انزوای آمریکا

بهرام قاسمی، سخنگوی‌ وزارت خارجه و بهروز‌کمال‌وندی، سخنگوی‌ سازمان انرژی اتمی‌پس از اعلام تصمیم ترامپ

چالش‌های خاص بیماران خاص

بیابانی به نام بوستان«ایرانیان»