• دو شنبه 10 اردیبهشت 1397
  • الإثْنَيْن 14 شعبان 1439
  • 2018 Apr 30

زمزمه ترمیم کابینه

نگاهی به همه انتقادهای رئیس‌جمهور به اطرافیان و دولتمردان
2هفته‌ای است که انتقاد از کابینه و مدیران «مأیوس» یا «ترسو» در دولت به محور اصلی سخنان رئیس‌جمهور بدل شده است.

معدنکارانی که رفتند یتیمانی که ماندند

یک جاده شده خوره، شده بلا و افتاده به جان «معصومه». یک پیچ تند در این جاده هست که دور زندگی این زن چنبره زده و زمینگیرش کرده؛ نه معصومه که جان همه اهالی را به لب رسانده؛ همه اهالی روستاهای وطن، نوده، فارسیان و سومه‌سرا را. معصومه شب عید امسال دست و بالش باز بود. برعکس آن 18سالی که با ابراهیم زیر یک سقف زندگی می‌کرد امسال حقوق‌ها به‌موقع رسید. معصومه امسال برخلاف سال‌های گذشته صندوق صدقه خانه‌اش را باز نکرد تا برای خانه نان بخرد.

آزمایش قطع تلگرام

آنچه مشخص است ما کارهایمان در حوزه‌های ارتباطی اقتصادی، اجتماعی و حتی روابط خانوادگی و دوستانه را در تلگرام تعریف کرده‌ایم.

چگونه امنیت کودکان را فراهم کنیم

کودک‌کشی یکی از آسیب‌هایی است که آثار مضاعف بر جامعه دارد.

کارگر، سرمایه است

متأسفانه در سال‌های اخیر با وجود شعارهای متعدد دولت‌ها برای حمایت از کارگران، عملا تأثیر مثبتی در وضعیت معیشت و کار و آینده ایجاد نشد.

قطار گرانی خودرو

بازار خودروی کشور که از ماه‌های پایانی سال گذشته متاثر از توقف ثبت سفارش و افزایش نرخ ارز با جهش قیمتی خودروهای خارجی مواجه شده و شکاف قیمتی این خودروها در شرکت‌های وارد‌کننده و حاشیه بازار افزایش یافته بود

جزئیات تأسیس شعبه 3 بانک خصوصی ایران در اروپا

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان اعلام کرد: بانک‌های ایرانی خاورمیانه، سامان و سینا قصد دارند برای تسهیل مراودات تجاری ایران با شرکای خارجی به‌ویژه اروپا در آلمان شعبه تاسیس کنند

بهتر از این نمی‌شد!

با صعود نفت مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر، فصل آینده جنوب و شمال کشور دو تیم دوست داشتنی و پر تماشاگر در لیگ‌برتر خواهند داشت.

رضایت حداکثری

فرصت زندگی بهتر و بیشتر

هجوم بی‌امان انبارها

میم مثل معلم ، مثل مادر