26
دو شنبه 10 اردیبهشت 1397
شماره 7372
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همزمان با موج تخریبی که کاخ سفید علیه ایران و توافق هسته‌ای راه انداخته است، کنگره و سیستم قضایی آمریکا هم در همراهی با رئیس‌جمهور کشور در یک هفته گذشته با نمایش تحریم و تنبیه ناقضان تحریم به تشدید ایران‌هراسی روی آورده‌اند.
ماجرای کاوه مدنی، معاون سازمان محیط‌زیست که از آن با عبارت پرونده محیط‌زیستی یاد می‌شود روز گذشته سوژه سؤال 3خبرنگار از سخنگوی قوه قضاییه بود.

زمزمه ترمیم کابینه

نگاهی به همه انتقادهای رئیس‌جمهور به اطرافیان و دولتمردان
دولت
2هفته‌ای است که انتقاد از کابینه و مدیران «مأیوس» یا «ترسو» در دولت به محور اصلی سخنان رئیس‌جمهور بدل شده است.

درخواست استرداد سرکرده ری‌استارت

درخواست ایران از پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد سرکرده گروهک ری‌استارت، عملاً آن‌ها را در چرخه آزمایش قرار داده است.
تفکیک وزارتخانه‌ها تا 3‌ماه آینده
سخنگوی کمیسیون اصلاح ساختار دولت در مجلس گفت: تا ۳‌ماه آینده بررسی طرح‌ها و لوایح به پایان می‌رسد و تکلیف ادغام یا تفکیک وزارتخانه‌ها مشخص می‌شود.
مجلس
بهرام پارسایی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بخش‌هایی از گزارش این کمیسیون درباره حادثه سقوط هواپیمای یاسوج ازجمله ایراد فنی این هواپیما، از اظهارنظرهای عجولانه برای اعلام خلبان به‌عنوان مقصر انتقاد کرد .
PDF سیاست
کوتاه سیاست
امیر خجسته، نماینده همدان و رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به واردات غیرقانونی خودرو، گفت: در سال گذشته 6481خودرو به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شد.