• پنج شنبه 12 بهمن 1396
  • الْخَمِيس 15 جمادی الاول 1439
  • 2018 Feb 01

صدای مردم را باید شنید

رئیس‌جمهور در حرم امام خمینیره: هیچ کس نمی‌تواند مردم را از اعتراض و انتقاد بازدارد
رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت روز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام‌خمینیره با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام راحل و گلزار شهدا حضور یافتند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین ساعات صبح دیروز چهارشنبه در مرقد مطهر امام راحل حضور یافتند و با اقامه نماز و قرائت فاتحه به مقام شامخ آن عزیز سفرکرده ادای احترام کردند.

به بهانه برف

دانش‌آموز دبیرستانم و از مدرسه‌ام در غرب تهران عازم خانه در کرج. سال‌های پایانی دهه شصت است. در بزرگراه کرج به گرمدره می‌رسیم و سربالایی انستیتو پاستور، اتوبوس گیر کرده است.

همه‌چیز بود و هیچ نداشت

مرحوم دکتر حبیبی یکی از چهره‌های بسیار شاخص و برجسته‌ای بوده است که امام ایشان را کشف کرد.

اخلاق و فلسفه انقلاب

در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی لازم است ما نگاهی واقع‌بینانه به نقاط قوت و ضعف نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم و درواقع با توجه به‌ دستاوردهایی که داشته‌ایم درصدد رفع آسیب‌ها و رفع نقاط ضعف نظام جمهوری اسلامی برآییم و برای آن همت گماریم.

مأموریت استانداران برای تنظیم بازار شب عید

با مصوبه هیأت وزیران مبنی بر انتصاب وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار و ابلاغیه 8بندی 5بهمن محمد شریعتمداری به استانداران مبنی بر تفویض اختیار کارگروه‌های استانی تنظیم بازار، این وزارتخانه متولی تنظیم بازار شب عید شد.

ایرلاین‌ها متهم آشفتگی فرودگاه‌ها

وضعیت فرودگاه‌های پایتخت بالاخره عادی شد؛ اما هنوز مقصر سرگردانی چندروزه مسافران پروازهای از مبدأ یا به مقصد تهران معرفی نشده است. گویا در اوج آشفتگی‌های شب برفی پایتخت، دادستان کل کشور نیز معاون خود را به فرودگاه امام خمینی می‌فرستد تا با پیگیری موضوع، عواملی که باعث نارضایتی مردم شده، مشخص شوند.

نجفی: شهرداری هرچه در قدرتش بود، انجام داد

شهردار تهران روز گذشته در بازدیدی سرزده به مناطق مختلف تهران رفت و بر روند پاکسازی شهر از برف سنگین ابتدای هفته نظارت کرد. محمدعلی نجفی که روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد، در جمع خبرنگارهایی که او را در این بازدید همراهی می‌کردند، درباره فعالیت‌های چند روز اخیر شهرداری تهران حرف زد.