• پنج شنبه 28 دی 1396
  • الْخَمِيس 1 جمادی الاول 1439
  • 2018 Jan 18

سرمایه‌‌گذاری دولت درمشاغل اینترنتی

با مصوبه هیأت وزیران، حمایت قضایی، مالی و قانونی کسب و کارهای نوپا کلید خورد
هیأت وزیران در نشست دیروز خود به ریاست رئیس‌جمهور پس از بررسی گزارش مرکز ملی فضای مجازی در زمینه اقتصاد مجازی، گام جدیدی برای توسعه کسب و کارهای نوپای اینترنتی از طریق پرداخت تسهیلات 500میلیارد تومانی، حمایت‌های قضایی و تصمیم برای  تدوین سند استراتژی اقتصاد دیجیتال تا 6‌ماه آینده برداشت.

هوایی که پاک نیست

دیروز هوای تهران بارانی بود. باران و برف آمد و این شهر خاکستری کمی جان گرفت. گویی نخواست به یادآوریم که آلودگی هوا، سالانه جان 4 هزار و 810نفر را در همین شهر می‌گیرد. آنهم در حوالی روز «هوای پاک». همه آنچه که در مورد هوای پاک می‌توان گفت همین است.

موسیقی پاپ مناسب جشنواره فجر نیست

برنامه‌ای را که قرار است امسال همراه با ارکستر سمفونیک در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر اجرا کنیم، از 8‌ماه پیش تنظیم کرده‌ایم.

به عمل کار برآید به سخندانی نیست

نامگذاری روزی به‌نام پدر یا روز مادر یا روز معلم، یک یادآوری است.

یک تخت‌ مددسرا تنها‌ سهم ‌بی‌خانمان‌ها از شهر

سال 1392 مدیرعامل وقت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای نخستین‌بار و به‌صورت رسمی اعلام کرد که «هیچ کارتن‌خوابی در شب‌های سرد زمستانی تهران یخ‌ نزده است.»

اخذ عوارض از بزرگراه‌ها در دستور کار شهرداری نیست

معاون عمرانی شهردار تهران گفت: اخذ عوارض از بزرگراه‌ها در دستور کار نیست و هنوز در این رابطه به پیشنهاد روشنی دست پیدا نکرده‌ایم. نشست خبری پیروز حناچی با اصحاب رسانه دوشنبه هفته جاری برگزار شد و ایده‌های معاون عمرانی شهردار تهران با برداشت اشتباه بعضی خبرنگارها تبدیل به تیترهایی جنجالی در رسانه‌ها شد.

استارت سخت استارت‌آپ‌ها

استارت‌آپ‌ها تازه‌ترین شکل کسب‌وکار در دنیا هستند که چند سالی است آوازه‌شان را در ایران نیز زیاد می‌شنویم. شغل‌هایی که عمرشان به 5یا 6سال هم نمی‌رسد، سرعت‌ رشدشان سرسام‌آور است و در دنیا تحول‌های بزرگی در بازار به‌وجود آورده‌اند. جوان‌ها اکوسیستم استارت‌آپی را می‌چرخانند اما قانونگذاران سنتی از نسل‌های قبل هستند.

دستور ‌پیگیری نجفی ‌برای ‌مرگ مشکوک یک شهروند

مدیر خاطی مدرسه جیرفتی بازداشت شد