21
چهار شنبه 13 شهریور 1398
شماره 7752
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری قاتل شکارچی

کوتاه از حادثه
شکارچی که برای شکار به کوهستان رفته بود خودش توسط 2نفر دیگر هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.
ویژه
2برادر نوجوان هنگام بازی کنار استخر آب کشاورزی داخل آن سقوط کردند و جان باختند.
مرد مسلح که از روی پشت‌بام خانه‌اش به سوی مردم تیراندازی می‌کرد، جان یک نفر را گرفت و موجب جراحت مأمور پلیس شد.
زن جوان که برای رسیدگی به اتهاماتش به دادگاه انقلاب فراخوانده شده بود، وقتی فهمید رسیدگی به پرونده‌اش به زمان دیگری موکول شده است خودش را به آتش کشید.
جوانی که پس از درگیری با دوستش او را در پارک به آتش کشیده و به قتل رسانده بود، پس از دستگیری مدعی شد که دعوای او و مقتول بر سر یک گوشی موبایل بوده است.

قاتل عمه و شوهرعمه قصاص شد

مرد جنایتکار مدعی بود که به خاطر تحقیرهای عمه‌اش از او کینه به دل داشت
داخلی
مرد کینه‌جو که عمه و شوهر‌عمه‌اش را در یک خانه ویلایی در فرمانیه به قتل رسانده و اجسادشان را در کرج و جاده چالوس رها کرده بود هفته گذشته در محوطه زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.
پایان 5سال فرار قاتل طلافروش

پایان 5سال فرار قاتل طلافروش

مرد جنایتکار که در جریان سرقت از یک طلافروشی در شهر میمند استان فارس، مرد طلافروش را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود پس از 5سال فرار دستگیر شد.
پسر 12ساله 6 زندگی بخشید
خانواده پسر 12ساله‌ای که در حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، با اهدای اعضای بدنش، زندگی دوباره‌ای به 6بیمار نیازمند بخشیدند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه به‌دنبال درج پیام مردمی با عنوان قطع و وصل شدن صدای بلندگوهای مترو در تاریخ 31مردادماه در ستون با مردم پاسخ داده است: «ضمن تشکر از این مسافر گرامی و سپاس از روزنامه همشهری به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به اطلاع می‌رساند که شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه به مسافران گرامی ناوگان ریلی درون شهری مترو اطمینان می‌دهد که کارکنان و پیمانکاران این شرکت لحظه به لحظه عملکرد تجهیزات مختلف از جمله آسانسورها، پله‌های برقی، بلندگوهای ایستگاه‌ها و تمامی قطارهای موجود را رصد می‌کنند تا اختلالات احتمالی را به حداقل برسانند.»
در حالی‌که قرار بود تغییر دامنه نوسان در بازار پایه بورس به مرور اجرایی شود، اما برخی مدیران تصمیم به اجرای یک شبه و ناگهانی آن گرفتند که نتیجه آن نگرانی بیش از اندازه سرمایه‌گذاران خرد و مردم عادی است.
تصادف هولناک اتوبوس با کوه در میامی موجب مصدومیت 58نفر شد. این حادثه ساعت 5:17 بامداد دیروز در میامی در استان سمنان، 15کیلومتر بعد از عباس‌آباد اتفاق افتاد.