25
یکشنبه 27 خرداد 1397
شماره 7407
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

با سلام. با خروج یکجانبه آمریکا از برجام و با توجه به تهدید تحریم و جنگ اقتصادی که علیه کشور ما آغاز شده است، بهترین راهکار، همدلی و همکاری مسئولان بین خودشان و با مردم است تا با تکیه بر اقتصاد مقاومتی گرهگشای مشکلات مردم باشند.
ویژه
پلیس در تعقیب جوان قاتلی است که با همدستی زن خیانتکار و 2آشنای دیگر دست به جنایت زده و فراری شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از کشف پیکر همه جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا خبر داد.
زن و شوهری جوان هنگام عبور از پل رودخانه‌ای داخل آب سقوط کردند و جان باختند.

رهایی جوان محکوم به قصاص با پادرمیانی هنرمندان

متهم و همدستش سال‌ها پیش مرد محضرداری را به قتل رساندند و به قصاص محکوم شدند اما با تلاش هنرمندان یکی از آنها از مجازات مرگ رهایی یافت
جنایی
تلاش جمعی از بازیگران و هیأت صلح و سازش دادسرای جنایی تهران برای نجات عاملان قتل مرد محضردار از قصاص نتیجه داد و باعث شد تا با پرداخت دیه یکی از آنها از مجازات مرگ نجات پیدا کند.
قاتل سریالی گیلان و همسرش پای میز محاکمه

قاتل سریالی گیلان و همسرش پای میز محاکمه

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل سریالی 8زن در گیلان در حالی برگزار شد که علاوه بر قاتل سریالی، همسرش نیز به اتهام معاونت در قتل در دادگاه حضور یافت.
آخرین جزئیات از وضعیت سرباز ربوده شده
آخرین جزئیات از وضعیت سرباز ربوده شده
پدر سرباز ربوده شده ایرانی در مرز میرجاوه فیلم منتشر شده توسط گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل را قدیمی خواند و از مسئولان برای آزادی پسرش کمک خواست.
رویداد
باراش باران در مناطقی از استان گیلان سیلاب به راه انداخت و موجب مفقود شدن 4نفر ازجمله دختربچه‌ای 18ماهه به نام باران شد. هرچند برخی منابع از جان باختن این 4نفر خبر داده‌اند اما تلاش‌های گروه‌های امداد و نجات برای یافتن آنها تاکنون به نتیجه نرسیده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سارقان مسلح که با ربودن فروشنده یک طلافروشی در یاسوج وی را به قتل رسانده و به طلافروشی دستبرد زده بودند پس از 5‌ماه فرار به دام افتادند.
2جست‌وجوگر گنج که برای پیدا کردن اشیای عتیقه وارد چاهی در اطراف آبشار مارگون در استان فارس شده بودند، جان خود را از دست دادند.