25
شنبه 29 اردیبهشت 1397
شماره 7387
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

سلام و تشکر از اینکه مشکلات مردم را در این ستون منتشر می‌کنید. درباره ناهنجاری‌های اجتماعی دلایل زیادی توسط کارشناسان اعلام می‌شود.
ویژه
روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران، در پاسخ به گلایه شهروندان در روزنامه همشهری مورخ 10 اردیبهشت‌97 با عنوان تردد اتوبوس‌های کثیف در خط پایانه شهید جوزانی - پایانه مترو چیتگر اعلام کرده است: طبق بررسی به‌عمل آمده کثیف بودن اتوبوس‌های خط327 پایانه شهید جوزانی - پایانه مترو چیتگر مقطعی و ناشی از بارندگی‌های اخیر در پایتخت بوده است.
شمار قربانیان مصرف قارچ سمی در کرمانشاه به 7نفر رسید. معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأیید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: آمار تلفات ناشی از مصرف قارچ در استان کرمانشاه به 7نفر رسید و تعداد افراد مسموم نیز به 263نفر افزایش یافته است.
پسر جوان که به مناسبت آزادی دوست شرورش از زندان، مهمانی برگزار کرده بود، جانش را پای این مهمانی گذاشت.
مجرم سابقه‌دار وقتی برای نظافت راهی خانه‌ها می‌شد، طعمه‌هایش را با تعارف آبمیوه مسموم بیهوش می‌کرد و دست به سرقت اموالشان می‌زد.

دستگیری موبایل‌قاپ و افشای راز سیاه مرد ثروتمند

یکی از طعمه‌های جوان موبایل‌قاپ مردی بود که پس از کشاندن زنان به خانه‌اش از آنها فیلم سیاه‌ تهیه می‌‌کرد
دادسرا
وقتی پلیس، جوان موبایل‌قاپ را دستگیر کرد، راز پرونده عجیب دیگری نیز فاش شد. یکی از طعمه‌های سارق، حاضر شده بود ١٠٠میلیون به او بدهد تا موبایلش را پس بگیرد و وقتی پلیس ماجرا را پیگیری کرد، راز سیاه مرد ثروتمند فاش شد.
ریزش آوار در نیاوران 4قربانی گرفت

ریزش آوار در نیاوران 4قربانی گرفت

ریزش دیواره زمینی گودبرداری شده در شمال پایتخت حادثه تلخی را رقم زد و 4کارگر را به کام مرگ کشاند.
عاملان جنایت هولناک مهاباد: انگیزه‌ای نداشتیم!
عاملان جنایت هولناک مهاباد: انگیزه‌ای نداشتیم!
جلسه محاکمه عاملان جنایت هولناک مهاباد هم نتوانست پرده از انگیزه اصلی این جنایت بردارد. عاملان جنایت وقتی در جایگاه دفاع قرار گرفتند، انگشت اتهام را به سوی هم نشانه گرفتند و مدعی شدند که از این جنایت هیچ انگیزه‌ای نداشته‌اند.
پلیس آگاهی
8تبهکار حرفه‌ای که در زندان با یکدیگر آشنا شده بودند، بعد از آزادی باند سرقت تشکیل دادند و با ترفندهای گوناگون از شهروندان زورگیری می‌کردند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مردی که به‌دلیل بی‌احتیاطی در رانندگی موجب مصدومیت فرد دیگری شده و در برابر حکم حبس قرار داشت با رأی دادگاه به انجام آشپزی برای مددجویان کمیته امداد محکوم شد.
ریزش معدن زغال سنگ در نور جان یکی از معدنچیان را گرفت و موجب مصدومیت 3نفر دیگر شد. این حادثه روز پنجشنبه در معدن زغال سنگ روستای دیزین کلا در منطقه لاویچ شهرستان نور در استان مازندران اتفاق افتاد و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد رها شدن چوب مهار عامل وقوع حادثه بود.