12
شنبه 22 اردیبهشت 1397
شماره 7381
ادب‌وهنر
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امیر اسفندیاری پس از 20سال معاونت امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی را ترک کرد. با حکم علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، رائد فریدزاده به‌عنوان معاون امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.
فیلمی با بازی ژان لوک گدار درباره نامه‌های او و ابراهیم گلستان ساخته خواهد شد.
مصطفی مستور با انتقاد از لغو برنامه‌های اورهان پاموک در ایران گفت:« به سهم خودم، به‌عنوان یک نویسنده ایرانی، از رفتاری که با یک نویسنده ترک شد، احساس شرمساری می‌کنم.»
گپ
اصغر فرهادی کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار، خروج ترامپ از برجام را تنها به‌دلیل مخالفت با اوباما دانست.
اندر احوالات کمتر دیده و شنیده‌ شده نمایشگاه کتاب تهران

بوی بهبود می‌آید؟

کتاب
سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران امروز به پایان می‌رسد. حالا هیجان‌ها کم شده و مجال برای بیان اشکالات؛ اشکالاتی که بعضی‌هایشان قدیمی هستند و بعضی‌هایشان نو.
حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب بسیار مغتنم بود

حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب بسیار مغتنم بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازدید صبح جمعه 21 اردیبهشت مقام معظم رهبری از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را موجب قوت قلب برای اهالی فرهنگ و همچنین دست‌اندرکاران این رویداد دانست.
استعلام‌های لازم گرفته شده است
استعلام‌های لازم گرفته شده است
پس از پخش خبری مبنی بر حضور ریچارد کلایدرمن نوازنده شناخته‌شده فرانسوی در ایران و انتشار گزارشی با این مضمون که این نوازنده پیش از این در سرزمین‌های اشغالی نیز کنسرت داشته است
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
کپی‌رایت 30عنوان کتاب کودک و نوجوان به زبان فرانسه و عربی​ از سوی انتشارات شباویز به ناشر تونسی نیروانا در چارچوب طرح گرنت فروخته شد
پیمان شریعتی پس از حضور دو‌ساله خود در سِمت مدیریت تئاترشهر با انتشار متنی ضمن قدردانی از همراهی هنرمندان و همکارانش، با این مجموعه خداحافظی کرد.