56
دو شنبه 8 مهر 1398
شماره 7772
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سهمیه آموزش و پرورش  بوشهر در آزمون استخدامی

۵۰ درصد پذیرفته‌شدگان استان بوشهر در این آزمون برای آموزگاری دوره ابتدایی و ۵۰ درصد دیگر به عنوان هنرآموز دبیر دوره متوسطه و مربی جذب خواهند شد
رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش بوشهر عنوان کرد: با توجه به رای دیوان عدالت اداری امتیاز بومی‌گزینی از شرایط ثبت‌نام داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش حذف شده است
اخبار ویژه
افزایش نرخ لوازم یدکی اتومبیل و بی‌کیفیت‌ بودن این اجناس چند وقتی است که شهروندان دهدشتی را ناراضی کرده و هر روز بر تعداد این ناراضیان اضافه می‌شود.
به دنبال گلایه برخی شهروندان از وضعیت جوی این روزهای شیراز، معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد که پایش‌های علمی نشان‌دهنده آن است که با وجود غبارآلودگی، هوای شیراز شاخص آلایندگی ندارد.
پایتخت فرهنگی ایران در زمینه هنر می‌تواند دست‌کم ۱۰ موزه داشته باشد که تاریخ عکاسی، قلم‌زنی، فرش، خاتم‌کاری، آواها و نواها، هنر معاصر، لباس‌های سنتی و آیینی وموارد دیگر معرفی شوند.
5 شیء منقول فرهنگی-‌ تاریخی استان بوشهر پس از تشریفات قانونی لازم، در فهرست آثار ملی ایران به ثبت  رسید.
فرماندار دشتی گفت: همه 5 دشت آبی این شهرستان وضعیت خوبی ندارند و بیلان آنها منفی است.
انتشار خبر موافقت با تغییر کاربری ۱۳ باغ و فضای سبز شهری شیراز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در روزهای اخیر واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی، رسانه‌ها و فعالان این حوزه در پی‌ داشت که بیانگر نگرانی در مورد چراغ سبز برخی متولیان برای تغییر کاربری فضای سبز و باغ‌های شیراز است.

سمی‌های خوشمزه؛ از ساحل تا سفره

یک کارشناس: آلودگی ناشی از فاضلاب شهری موجود در دریا از طریق ماهی‌ها قابل انتقال به انسان است
سلامت
فواید استفاده از ماهی به عنوان یک منبع غنی از مواد مفید از جمله امگا ۳ و ویتامین D چیزی است که هر روز از منابع رسانه‌ای مخابره می‌شود، اما نکته‌ای که کمتر به آن توجه می‌شود خطراتی است که مصرف ماهیان صیدشده از مناطق آلوده به فاضلاب به دنبال دارد.
فرودگاه سوت و کور یاسوج

فرودگاه سوت و کور یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج: وقتی مدیران و نمایندگان استان برای سفر به تهران از فرودگاه شیراز استفاده می کنند چطور می توان انتظار داشت این فرودگاه فعال شود؟
یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های هر منطقه‌ای برای رسیدن به توسعه و جذب سرمایه‌گذاری وجود یک فرودگاه مجهز و ایمن است که این امر در استان کهگیلویه و بویراحمد با چالش‌هایی مواجه شده است.

کمبودهای آتش‌نشانی  در یاسوج

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی یاسوج گفت: در صورتی که روزانه 700 تماس به آتش‌نشانی یاسوج داشته باشیم، معادل 72 درصد از این تماس‌ها مزاحم تلفنی است.

دلیل تأخیر در 4 پرواز تهران - بوشهر

به‌ علت شرایط نامساعد جوی، مه غلیظ صبحگاهی و دید کم خلبان در فرودگاه بین‌المللی بوشهر ۴ پرواز صبح روز یک‌شنبه شرکت‌های زاگرس و ایران ایر در مسیر تهران به بوشهر و بالعکس با تاخیر روبه‌رو شد.
PDF دوشنبه 8 مهر 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف 3 سال گذشته، حدود ۳۰۰ منزل مسکونی مددجویان برای خانواده‌های دومعلولی و بالاتر در استان احداث شده است.
مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ۶۷ درصد مراکز تجاری شیراز ۱۶ بند ایمنی آتش‌نشانی را رعایت نکرده‌اند.
رئیس پلیس راهور فارس گفت: مشکل تردد و توقف کامیون‌ها به علت نبود ترمینال و پارکینگ در ورودی‌های شهر شیراز باعث نارضایتی عمومی شده است.
شهردار مرکز دشتی با بیان این‌که زمان رسیدگی به حادثه در این شهرستان ۴ دقیقه است گفت: در یک سال گذشته، ۱۰۰‌عملیات آتش‌نشانی با موفقیت در رسیدگی به حوادث انجام شده است.