54
دو شنبه 3 تیر 1398
شماره 7693
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ممنوعیت دریافت وجه اجباری برای ثبت‌نام در مدارس البرز

در مدارس دولتی دریافت هرگونه وجه نقد در قالب مشارکت اولیا و کمک به مدرسه غیر از هزینه بیمه دانش‌آموزی و کتاب هنگام ثبت‌نام ممنوع است
آموزش
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دریافت هرگونه وجه اجباری به غیر از شهریه مصوب در سامانه، زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس البرز ممنوع است.
اخبار ویژه
این روزها رویداد‌ها و همایش‌های مختلفی در حوزه زنان برگزار می‌شود که اهداف مختلفی مانند پررنگ کردن نقش اجتماعی و بالا بردن اعتماد به نفس بانوان را به عهده دارند.
معاون هماهنگی امور عمرانی شهرستان فردیس گفت: 364 هکتار زمین در شهرستان فردیس زیر کشت رفته است که بیش از 2400 تن محصول خواهد داشت.
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای طرح نظارت تابستانی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز از آغاز سفرهای تابستانی و طرح امدادی هلال‌احمر در استان خبر داد.
مدیرکل استاندارد استان البرز از توزیع دستمال‌کاغذی‌ با نام‌های تجاری متفرقه و با علامت استاندارد جعلی در کشور و استان خبر داد و گفت: البرزی‌ها مراقب باشند و این دستمال‌ها را نخرند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در یک عملیات مشترک با پلیس استان گلستان کشف شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز اعلام کرد: به منظور پیشگیری از حوادث در زمان بارندگی، اراضی حاشیه رودخانه‌های البرز از برخی ساخت‌وسازها آزاد‌سازی می‌شود.

حرکت دوباره چرخ‌های تولید

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی استان تسهیلات دریافت می‌کنند
تولید
سال ۹۵ سیاست‌گذاران صنعت و تولید کشور برای افزایش سرمایه در گردش بنگاه‌ها، تخصیص وام‌های ارزان به صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی را در دستور کار قرار دادند.
بی‌مهری مسئولان در حق هنرمندان

بی‌مهری مسئولان در حق هنرمندان

کریمی، هنرمند البرزی: حمایت نکردن از هنرمندان البرزی موجب مهاجرت آنها به پایتخت شده است
«هانیه کریمی» بانوی هنرمند البرزی که از 13 سالگی کار هنری را از نمایش‌های مدرسه‌ای آغاز کرده و در 17 سالگی اولین اجرای خود را به عنوان گزارشگر در تلویزیون داشته، اکنون به عنوان یک بازیگر و کارگردان در تلویزیون و سینما فعالیت دارد.

دستگیری 2 سارق خودرو در کرج

رئیس پلیس شهرستان کرج اعلام کرد: یک زن و یک مرد که در استان‌های تهران و البرز دست به سرقت خودروها می‌زدند توسط پلیس کرج دستگیر شدند.

دغدغه‌های این 68 نفر

مدیریت شهری
«سقف اضافه‌کار ماهانه ۱۲۰ ساعت است که در حال حاضر ۲۰ ساعت آن را کم کرده و به ۱۰۰ ساعت رسانده‌اند.» نمی‌خواهد نامش را بنویسیم از شرایطی که پیش‌آمده به‌شدت ناراضی است و می‌گوید کاهش حقوق با توجه به گرانی‌های موجود نگران‌کننده است.
PDF دوشنبه 3 تیر 1398
کوتاه البرز
رئیس پلیس استان البرز از کشف ۱۰۰ تن شکر قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
زندگی شهری و آپارتمانی امروزه باعث شده است تا شهرنشینان از طبیعت و زیبایی‌های آن به ‌ویژه زیبایی و سرسبزی انواع درختان و گیاهان دور بمانند و صرفا با گردش‌های تفریحی و رفتن به پارک‌های داخل شهر بتوانند از دیدن مناظر سبز و رنگین انواع گل‌ها و درختان لذت ببرند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست ساوجبلاغ اعلام کرد: 3 شکارچی متخلف کبک در این شهرستان به انجام خدمات اجتماعی رایگان محکوم شدند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از شناسایی و دستگیری افرادی خبر داد که با تشکیل کانال تلگرامی به نام کراش، در نظرآباد اقدام به اخاذی و سوءاستفاده از جوانان می‌کردند.