16
دو شنبه 3 تیر 1398
شماره 7693
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جایزه صلح کتابفروشان آلمان برای عکاس برزیلی

دریچه
هنریش ریتمولر، رئیس اتحادیه ناشران آلمان در افتتاحیه هفته کتاب برلین نام عکاس برزیلی را به‌عنوان برنده امسال جایزه صلح کتابفروشان آلمان اعلام کرد.
ویژه
صحرایی بود فراخ و در میانه آن، کوهی و در کوه، غاری و در غار، درختی که از شاخه آن، جای برگ، سر آدمیزاد آویخته بود.
یک استارتاپ اسپانیایی به‌نام «پروتون نیوانرژی فیوچر» Proton New Energy Future میزی هوشمند موسوم به «ایبورد» Ebörd را توسعه داده است که دارای یک شارژر بی‌سیم به وسعت تمام سطح میز است.
طرح روز
کاتماندو>‌ در یک مسابقه جنجالی در نپال فیل‌ها مورد ضرب و شتم وحشتناکی قرار می‌گیرند که مدافعان حقوق حیوانات تماشای آن‌ را تحریم کرده‌اند.
لندن> تصاویر و فیلم‌هایی که یک محقق تهیه کرده است نشان می‌دهد بیشتر ساعت‌های مچی 8برابر کثیف‌تر از توالت‌ها حاوی میکروب و باکتری هستند.

عکس روز

عکس روز
تقسیم لاتاری با زن پیشین

تقسیم لاتاری با زن پیشین

میشیگان> مرد آمریکایی در حالی برنده بلیت بخت‌آزمایی 80میلیون دلاری شد که باید آن را با همسر در حال طلاقش نصف کند.
مجازات ضرب و شتم سگ
مجازات ضرب و شتم سگ
منچستر> جوان 18ساله که با رفتاری وحشیانه یک قلاده سگ را مورد ضرب‌وشتم قرار داده بود به 12ماه خدمات اجتماعی، 80ساعت کار بدون دستمزد و پرداخت 300یورو جریمه محکوم شد.
مهارت
اگر دخترتان یک لیوان آب پرتقال را ریخت روی زمین یا لیوانی از دست پسرتان افتاد و شکست، بهتر است شما به جای سرزنش او، با او بخندید.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
تب کریمه کنگو، یک بیماری حاد تب‌دار و خون‌ریزی‌دهنده است که از طریق گزش کنه یا تماس با خون یا ترشحات یا لاشه دام و انسان آلوده منتقل می‌شود.
قائم مقام سازمان بازرسی و نظارت بر کالای کشور گفت: برای توسعه مشارکت‌های مردمی در بخش نظارت و توزیع کالاها، طرح بازرسی از واحدهای صنفی به ناظران مردمی واگذار می‌شود.