3
دو شنبه 3 تیر 1398
شماره 7693
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جلسه دیروز شورای شهر تهران تحث تأثیر دستور جلسه‌ای درباره شرط داشتن سابقه کار برای استخدام رسمی و عضویت در هیأت مدیره سازمان‌های تابعه شهرداری قرار گرفت
مسیر کندروی غربی بزرگراه شهیدنواب صفوی، حدفاصل شمال تقاطع خیابان بریانک تا جنوب تقاطع خیابان هلال‌احمر برای تردد خودروها گشوده شد.
6.5 میلیون موتورسیکلت سوار فاقد گواهینامه هستند. این خبر را رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرده است.
پدیده کودکان کار در همه نقاط کشور وجود دارد اما در شهر‌ها و مخصوصا در خیابان‌هایی که خودرو‌ها پشت چراغ قرمز ایستاده‌اند و عابران با عجله از پیاده‌روی شلوغ می‌گذرند این کودکان بیشتر به چشم می‌آیند.

افتتاح پلازای هفتم‌تیر؛ فردا

بیش از 4هزار متر مربع پیاده‌رو و 2هزار‌متر مربع فضای سبز و یک آمفی‌تئاتر، پلازای شهری میدان هفتم تیر را تشکیل می‌دهد
گزارش
میدان هفتم تیر با تغییراتی گسترده فردا به‌عنوان پلازای شهری به بهره‌برداری می‌رسد؛ جایی برای نفس‌کشیدن این میدان در محدوده مرکزی شهر، با خروج از شلوغی، آلودگی هوا و هیاهوی مسیرهای خودرو‌محور.
در مدیریت شهری واحدی به نام «شهرداری محله» کم داریم

در مدیریت شهری واحدی به نام «شهرداری محله» کم داریم

حسین ایمانی‌جاجرمی معتقد است در مجموعه مدیریت شهری یک واحد به نام «شهرداری محله» کم داریم که باید به ساختار اضافه شود.
هوشمندسازی امور خدمات شهری ضروری است
هوشمندسازی امور خدمات شهری ضروری است
مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونان خدمات شهری مناطق 22گانه که با حضور محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، مجتبی سالک فرمانده سازمان بسیج شهرداری و... برگزار شد
PDF شهر
کوتاه شهر
مدتی است که مدیریت شهری در محدوده حصار ناصری تهران، به‌صورت پیگیرانه در حال شناسایی، مرمت و احیای آثاری تاریخی و واجد ارزش است.
در پی افزایش قیمت 17هزار تومانی معاینه فنی خودروهای سواری، مدیرعامل ستاد معاینه فنی استان تهران درخصوص زمان اجرای مصوبه دولت مبنی بر افزایش نرخ معاینه فنی در کشور توضیحاتی داد.