54
چهار شنبه 22 خرداد 1398
شماره 7683
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تلاش برای شفاف‌سازی اطلاعات املاک در کرج

«اتوماسیون املاک» باهدف شفاف‌سازی اطلاعات املاک در شهرداری کلان‌شهر کرج راه‌اندازی می‌شود
از میان خبر‌ها
عضو شورای شهر کرج راه‌اندازی سامانه جامع املاک شهرداری کرج را ضروری دانست و گفت: تحقق این مهم پایانی برای مقاومت در برابر شفاف‌سازی است.
اخبار ویژه
رئیس اتحادیه نانوایان کرج با اشاره به مشکلات ناشی از عدم افزایش قیمت نان برای نانوایی‌های دولتی گفت: در این شرایط نانوایان برای کسب درآمد مجبورند به بهانه اضافه کردن سبزی، کنجد و سبوس قیمت نان خود را بالا ببرند تا درآمد داشته باشند.
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با توجه به قیمت بالای تاکسی‌های نو، رانندگان تاکسی از طرح نوسازی خودروهای فرسوده استقبال نمی‌کنند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: 27 واحد صنفی متخلف در البرز پلمب و برای 75 صنف متخلف نیز اخطاریه پلمب صادر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان خبر داد.
با نهایی شدن طرح تونل انتقال آب رودخانه کرج به تهران، نگرانی‎‌هایی در میان شهروندان البرزی نسبت به سرنوشت رودخانه کرج ایجاد شده است.
«شعبان‌آباد» یکی از محله‌های قدیم آق‌تپه در کرج است. در گذشته از زمین‌های کشاورزی بوده اما در برخی از قسمت‌های آن بدون طی مراحل قانونی ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده است.

آزادراه تهران- شمال اعتبار گرفت

دریچه
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس‌جمهوری از تخصیص اعتبار 600 میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از فاز یک پروژه آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: مانعی برای تکمیل پروژه وجود ندارد.
هشتگرد سبزتر می‌شود

هشتگرد سبزتر می‌شود

سرانه فضای سبز در کشور 8 تا 10 متر به ازای هر نفر است که این معیار در شهرجدید هشتگرد به 32 مترمربع به ازای هر نفر می‌رسد
شهرجدید هشتگرد به دلیل ساختار نوین و جدیدی که دارد از معماری اصیل ایرانی و فضای بومی یک شهر فاصله دارد. آپارتمان‌های مسکونی بلند، برج‌های تجاری و مجتمع‌های طبقاتی، روح یک شهر یا شهرک بومی را از این منطقه دور کرده است. با این وجود ایجاد فضای سبز یکی از راهکارهای بازگرداندن روح زندگی به مناطق شهری است.
کمبود کلاس درس در البرز

کمبود کلاس درس در البرز

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز گفت: متناسب با افزایش تعداد دانش‌آموزان در البرز، کلاس درس به فضاهای آموزشی استان افزوده نمی‌شود.

البرز در جمع استان‌های کم ازدواج

خبر
بنا بر گزارش سازمان ثبت احوال کشور، استان‌های سمنان، البرز، تهران، بوشهر و اصفهان کمترین میزان ازدواج را در سال گذشته داشته‌اند.
PDF چهارشنبه 22 خرداد 1398
کوتاه البرز
برخی از آن دسته افراد سختکوشی هستند که کودک درونشان را هر روز بیدار می‌کنند و با او به کوچه و خیابان‌های زندگی‌شان می‌آیند تا زندگی را کودکانه از سر بگیرند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیش از 60‌درصد کارخانجات دارویی کشور در البرز مستقر است.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: اجرای طرح نظارت پلیس بر اماکن عمومی این شهرستان ادامه دارد و در این راستا از 140 واحد صنفی بازدید شد.
رئیس امور آبفای فردیس گفت: اکنون شهر فردیس دارای بیش از ۴۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب است که ۵۰ کیلومتر آن به علت فرسودگی باید نوسازی و مرمت شود.