54
یکشنبه 19 خرداد 1398
شماره 7680
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایان رسیدگی به 9 تخلف کلان ارزی

خبر
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به پرونده‌های کشف‌شده تخلف ارزی طی 9 ماه گذشته در البرز گفت: این افراد یا شرکت‌ها علی‌رغم دریافت حدود 872 میلیارد ریال ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای خاص، کالایی به کشور وارد نکرده بودند.
اخبار ویژه
کارشناس گیاه‌شناسی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: ملخ شاخک‌بلند البرزی که یک آفت به شمار می‌آید در حدود 300 هکتار از اراضی ملی استان البرز در محدوده جاده چالوس شناسایی و کنترل شده است.
چندی پیش سازمان جهانی بهداشت WHO فرسودگی شغلی یا کارزَدگی را رسما یک بیماری اعلام کرد. این بیماری از سال ۲۰۲۲ میلادی به طور جهانی به رسمیت شناخته می‌شود و نمونه‌هایی برای تشخیص، درمان و پوشش‌دهی علائم فرسودگی شغلی برای ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و بیمه‌گران فراهم خواهد شد. سازمان جهانی بهداشت 3 نشانه زیر را برای فرسودگى شغلى در نظر گرفته است:
رئیس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در رابطه با انتقال آب سد طالقان به تهران از طریق تونل، گفت: باید مطالعات دقیق در مورد انتقال آب از طریق تونل به تهران در ابعاد مختلف داشته باشیم.

پروژه‌ای که با گرانی گره خورد

عضو شورای شهر کرج: پروژه قطار شهری کرج برای بهره‌برداری در مدت 3 سال به حداقل 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
شهری
اتصال خط ریلی متروی صادقیه تهران به میدان شهید سلطانی کرج در اواخر دهه ۷۰ موجب شد تا مدیریت شهری کرج و مسئولان وقت در سطح ملی و محلی ۶ خط قطار شهری برای کلان‌شهر کرج تعریف کنند.
سگ‌ها همچنان در مهرشهر جولان ‌می‌دهند

سگ‌ها همچنان در مهرشهر جولان ‌می‌دهند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج : پناهگاه حلقه‌دره به‌تنهایی پاسخگوی جمعیت سگ‌های بدون صاحب نیست
حضور سگ‌های ولگرد در چند سال اخیر یکی از موضوعاتی بوده که مردم همواره از آن گلایه داشته‌اند، مساله‌ای که آنطور که باید تصمیمی برایش گرفته نشده و همیشه با نوعی کم‌توجهی از سوی دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری به عنوان متولی اصلی روبه‌رو بوده است.
نشاط تابستانی با طعم معنوی

نشاط تابستانی با طعم معنوی

کانون فرهنگی هنری مساجد با برگزاری کلاس‌های دینی، علمی، هنری، تفریحی و اردوهای تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت اقدام می‌کنند
یکی از دغدغه‌های والدین در فصل تابستان ثبت‌نام فرزندانشان در کلاس‌های تابستانی و پر کردن اوقات فراغت آنها به بهترین شکل است.
دستور استاندار برای حل مشکل آب روستای بختیار
دستور استاندار برای حل مشکل آب روستای بختیار
فرماندار نظرآباد گفت: با دستور استاندار البرز در روستای بختیار بخش تنکمان حضور یافته و در نشستی با حضور مسئولان مربوطه تدابیر لازم برای حل مشکل آب این روستا اتخاذ شد.

کشف 425 هزار نخ سیگار غیرمجاز در یک سال

خبر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: 424 هزار و 570 نخ سیگار غیرمجاز در سال 97 در البرز کشف شد.

خشونت خانگی؛ عوامل و راهکارها

مقاله
خشونت خانگی علاوه بر جنبه‌های انسانی و حقوق بشری، یک مشکل عمده سلامت به حساب می‌آید و عواقب جسمی، روانی و حتی اجتماعی ناشی از آن می‌تواند سلامت زنان خانواده و جامعه را به خطر اندازد.

هنر مدرن در دستان نقاش البرزی

هنر
«ابوطالب قادری» متولد 1356 ساکن نظرآباد است. قادری ابتدا تحصیلات خود را در دانشگاه تربیت معلم تهران با گرایش ریاضی ادامه می‌دهد و در نهایت به عنوان معلم در آموزش و پرورش منطقه نظرآباد استخدام می‌شود