4
دو شنبه 7 خرداد 1397
شماره 7395
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه در لباس‌ها و پوشش مردم به‌ویژه جوانان باید نشانه‌ای از فرهنگ ملی و هویت ایرانی وجود داشته باشد، گفت: پوشش لباس‌های سنتی و اقوام مختلف توسط جوانان باعث نشاط و پویایی جامعه خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش درباره رسیدگی به پرونده کوتاه کردن موی دانش‌آموزان دختر گفت: برخی از تنبیه‌ها بر روح و شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.
محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصویب کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را اقدامی مثبت در افزایش جوانگرایی دانست و گفت: مشکلی که پیش از این درباره به کارگیری مجدد بازنشستگان وجود داشت، تبصره‌های زیاد موجود در این قانون بود که عده‌ای را از شمول آن مستثنی می‌کرد.

حساب بانکی رسمی برای کمک خانواده‌ها به مدارس

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش به همشهری گفت: دنبال وجه اجباری نیستیم، هدف شفافیت است
گزارش
دریافت وجه اجباری از خانواده‌ها توسط مدارس دولتی، آنقدر در این سال‌ها روال عادی و معمولی پیدا کرده و به‌قدری فراگیر شده که حالا وزارت آموزش و پرورش با ایجاد «سامانه حساب یکپارچه مدارس» به نوعی به این موضوع رسمیت بخشیده و آن را علنی کرده است.

تغییر شیوه ارسال سوالات امتحان نهایی

لو رفتن سؤالات امتحان نهایی شیوه ارسال سؤالات به حوزه‌های انتخابی را تغییر داد. به گزارش مهر، علیرضا راهپیما، مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، خبر از اجرایی شدن ارسال فایل سؤالات امتحانات نهایی به حوزه‌های اجرا از روز گذشته داد.
نشاط و سلامت اجتماعی در دستور کار شورای اجتماعی کشور
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: بهبود وضعیت زندگی کودکان ساکن محلات حاشیه‌نشین جزو اولویت‌های سازمان امور اجتماعی است.
معلولان
جلوگیری از اجرای آخر گروه سرود دختران ناشنوا در مصلای تهران در جریان نمایشگاه قرآن روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی به همراه داشت اما آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تمام آن چیزی نبود که در مصلی اتفاق افتاد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
رئیس هجدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق به افزایش چاقی در کشور اشاره کرد و گفت:حداقل 25میلیون نفر در کشور چاق داریم.