6o7
پنج شنبه 17 مرداد 1398
شماره 7731
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

من عضوی از توام عاشقانه زندگی کن!

چشم همیشه عاشق چهار فصل، قلب همیشه عاشق زندگی و عاشق عاشقی.
ویژه
یکی از بهترین خبرهای این هفته، گل کاشتن مخترعان و محققان ایرانی در هشتمین المپیک اختراعات و خلاقیت جهان بود.
آلودگی هوا، ترافیک و شلوغی در شهر، دغدغه همیشگی شهروندان تهرانی بوده و هست. شاید به همین علت است که اغلب پایتخت‌نشینان از هر فرصت کوتاه در روزهای تعطیل و فراغت برای سفر به جاهای خوش آب و هوا برای عوض کردن حال و هوای خود بهره می‌برند.
بیراه نگفته‌ایم اگر از او به‌عنوان یکی از شناخته شده‌ترین خبرنگاران ایرانی یاد کنیم؛ کسی که با جمله مشهورش که حسن ختام گزارش‌هایش است بین ایرانیان معروف شده: «حمید معصومی‌نژاد، خبرگزاری صداوسیما، رُم»؛ البته هنگام تلفظ رم باید کمی کشیده‌تر آن را ادا کنید.
گفت‌وگو با جلال مقامی، دوبلور پیشکسوت و مجری برنامه خاطره‌انگیز دیدنی‌ها به مناسبت تولد 78سالگی‌اش

مردم می‌گفتند صدای آقای دیدنی‌ها

اجرای برنامه «دیدنی‌ها» فعالیت هنری او را دیدنی‌تر از همیشه کرد؛ برنامه‌ای محبوب و دیدنی که در سال‌های نه چندان دور با بیش از 15سال اجرا توسط او از تلویزیون ایران پخش می‌شد.
در بحبوحه اتفاقات نگران‌کننده ورزش و در اوج کش‌و‌قوس‌های اهالی فوتبال بر سر لوگوی 2باشگاه بزرگ پایتخت که به سرعت فضای مجازی را پر کرد، خبر دوپینگ آرتور تایمازوف، کشتی‌گیر نامدار ازبکستانی و رسیدن مدال طلای المپیک 2012 به کمیل قاسمی یک غنیمت بزرگ است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
داشتن یک آکواریوم با ماهی‌های رنگارنگ در خانه، مطابق سلیقه بسیاری از شهروندان است اما اینکه چطور باید صاحب یک آکواریوم استاندارد شویم، راه انداختن آن را از کجا شروع کنیم، به چه تجهیزاتی احتیاج داریم و چه نکاتی را باید درنظر بگیریم تا همه‌چیز خوب پیش رود، سؤالاتی است که ممکن است باعث شود برای داشتن آکواریوم تردید کنیم.