4
دو شنبه 24 تیر 1398
شماره 7710
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نسخه پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه ایران پس از تصویب کلیات آن در نشست 2روز پیش شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوای سه‌گانه دیروز در صحن غیرعلنی مجلس رونمایی شد.
اطلاعات آماری نشان می‌دهد همزمان با رکود در بازارهای موازی بخش زیادی از نقدینگی به سمت بورس سرازیر شده است.
احتمال افزایش ۲۵درصدی قیمت نان مورد توافق است و در آینده نزدیک این طرح برای تأیید به هیأت دولت ارائه خواهد شد.
اجاره
گزارش‌های میدانی و خبرهای رسیده به همشهری حاکی از این است که برخی موجران توافق‌های قبلی با مستأجران بر سر میزان افزایش رهن و اجاره و تمدید قراردادهای قبلی را بر هم زده‌اند و خواستار بالا بردن اجاره یا تخلیه ملک شده‌اند.

کاسبی تازه؛ ثبت‌نام خودرو‌های تنظیم‌بازاری

همشهری از رونق پدیده‌‌ جدید ثبت‌نام خودرو به قیمت دولتی گزارش می‌دهد
خودرو
ناکارآمدی سیاست‌های تنظیم‌بازار خودروهای داخلی موجب رانت‌جویی برخی افراد و ایجاد کسب‌و‌کارهای مجازی مرتبط با فروش خودروهای تنظیم‌بازاری شده است.

صدور بیمه نامه خودروهای سایپا متوقف شد

به‌دلیل افزایش بدهی شرکت سایپا به شرکت‌های بیمه، تا سقف هزار میلیارد تومان، صدور بیمه‌نامه خودروهای آماده تحویل این شرکت متوقف شد.
پرده‌خوانی زنگنه از تحریم‌های نفتی
پرده‌خوانی زنگنه از تحریم‌های نفتی
وزیر نفت دیروز عازم خانه ملت شد تا با حضور در نشست فراکسیون مستقلین مجلس، حال و احوال این روزهای صنعت و بازار نفت کشور را بازگو کند
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
خبر: محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: سازوکار پرداخت مطالبات پیمانکاران برق با نفت در دولت در حال تدوین است و در قانون بودجه پیش‌بینی شده تا 40هزار میلیارد تومان از این محل تسویه و بابت طلب در اختیار پیمانکاران قرار گیرد.