8
یکشنبه 10 شهریور 1398
شماره 7749
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باز گلی به گوشه جمال سامان

حتما در جریان محرومیت چهارماهه سامان قدوس هستید؛ بازیکنی که در اسپانیا با اوئسکا قرارداد بست اما با بازگشت به سوئد و مشورت با اوسترشوندس تصمیم گرفت راهی آمیان فرانسه شود. باشگاه اسپانیایی شکایت کرد
ویژه
این یک قانون نانوشته است. پرسپولیس هر چقدر هم که مهره داشته باشد، بالاخره حداقل یک نفر باید در آن پیدا شود که روی روح هواداران سوهان بکشد.
وجه مشترک مصاحبه‌های لیگ برتر در 2هفته‌ای که گذشت این است که همه می‌گویند «ما بی‌پولیم».
سرمربی آرژانتینی سرخپوشان در پایان بازی برابر تراکتور هرچند خودش را در کنفرانس مطبوعاتی و در واکنش به سؤالات مغرضانه، منطقی و خونسرد نشان می‌داد اما از برخی بازیکنانش ناراضی و عصبانی بود. او برخلاف بازی هفته اول، از عملکرد عالیشاه اصلا راضی نبود و بین دونیمه او را تعویض کرد.
الکسیس سانچس به‌صورت قرضی به اینتر اهدا شد. منچستر که تاکنون 41میلیون پوند به این بازیکن شیلیایی حقوق داده، از دستش خسته شده بود

اعتماد به مرد آرژانتینی

3 نشانه برای اینکه در روز نخستین باخت کالدرون به او امیدوار بمانیم
​​​​​​​ مربیان بازنده همیشه باید آماده تندترین انتقادات باشند؛ مخصوصا اگر وارث دوران کامیابی و افتخار یک تیم بوده باشند. دردی که امروز بعد از تنها یک باخت در زمین تراکتور به جان گابریل کالدرون افتاده، شبیه دردی است که این سال‌ها همه مربیان بعد از گواردیولا و فرگوسن در بارسلونا و منچستریونایتد تحمل کرده‌اند.
آنهایی که بازی دیروز تیم ملی بسکتبال مقابل پورتوریکو را دیدند اما دقایق آخر آن را از دست دادند، باورشان نمی‌شود که ما در نخستین بازی از جام‌جهانی که انتخابی المپیک2012 هم هست شکست خورده باشیم. بازی دیروز یک‌جورهایی شبیه کام‌بک‌های فوتبال بود و تیم بازنده در آخرین لحظات موفق شد کام‌بک بزند و بازی باخته را برگرداند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
به‌نظر می‌رسد پرویز هادی نیز همانند رضا یزدانی مسابقات قهرمانی جهان را از دست خواهد داد
هواداران با حمله به صفحه علیپور از او خواسته‌اند تیم را ترک کند، اما باشگاه رضایتنامه نمی‌دهد