5
پنج شنبه 29 فروردین 1398
شماره 7641
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

به گیرنده‌های خود دست نزنید!

یادداشت
بیش از هزار امضا؛ دقیقا 1033نفر پای نامه ای را امضا کرده اند که خطابش به رئیس سازمانی است...
ویژه
محسن فروزان کلا آدمی نیست که دفاع از او دلچسب باشد. با وجود این وقتی همین آدم هم مظلوم واقع می‌شود، شرایط تغییر می‌کند.
این چند روز شایعه شده کارلوس کی‌روش نقش مهمی در به تأخیر افتادن انتخاب سرمربی برای تیم ملی ایران دارد.
همه این سال‌ها آدم دلش می‌خواست تصور کند محمد تقوی یک پیشکسوت متفاوت و علم‌گرا در فوتبال ایران است.
نتایج ضعیف چند وقت اخیر بوکسورهای ایران سبب شده تا نگاه اهالی این رشته به مسابقات قهرمانی آسیا باشد؛ آیا بوکس ایران در این مسابقه طلایی می‌شود؟
زیدان فصل جاری را رها کرده و به‌دنبال موفقیت در فصل آینده است/پس از تساوی دوشنبه‌شب مقابل لگانس، زین‌الدین زیدان- سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید- گفت که این تیم فصل آینده بار دیگر به تیمی رقابتی تبدیل می‌شود.
بارسلونا با کسب پنجمین پیروزی‌اش مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا راهی مرحله نیمه‌نهایی شد؛ جایی که یک جدال سنگین و مهم دیگر انتظارش را می‌کشد. آبی‌اناری‌ها با این صعود باعث شدند

افشاگر بزرگ دوباره وارد می‌شود

علی دایی دیروز مدعی شد که در باشگاه پرسپولیس، برخی از بلیت فروشی سود شخصی می‌برند، آیا نتیجه افشاگری تازه او چیزی شبیه به ماجرای «کارت به کارت» خواهد بود؟
تیتر یک
پرسپولیس در سه چهار فصل اخیر که حضوری مداوم در لیگ قهرمانان آسیا داشته است، به‌خاطر ضعف در بلیت‌فروشی، صندلی‌های بدون شماره ورزشگاه آزادی و ورود بیش از اندازه تماشاگر در هر بازی، صدها هزار دلار جریمه شده است.
دومینوی دردسر

دومینوی دردسر

آیا شفر مهدی رحمتی را در استقلال نگه می‌دارد؟ این شروع یک داستان تازه است
وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی چند جمله ملتهب گفت. مثلا آنجا که از خبرنگاران خواست دیگر صدایش را بیرون از سالن ضبط نکنند معلوم شد اخیرا بخشی از حرف‌های خصوصی مرد آلمانی لو رفته که او را ناراحت کرده است.
بودیمیر: انتقاد راه رفتن در زمین را قبول ندارم
بودیمیر: انتقاد راه رفتن در زمین را قبول ندارم
از پاس گل دادن به اندازه گلزنی لذت می‌برم
​​​​​​​  بودیمیر در تعطیلات نیم‌فصل به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد تا جای گادوین منشا را در ترکیب قرمزپوشان پر کند اما تا به اینجای کار در امر گلزنی موفق نبوده است. او در این مدت در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و تنها توانسته یک‌گل آسیایی به ثمر برساند.
تیتر یک
سه‌شنبه شب، در نیمه اول بازی بارسلونا- منچستریونایتد، جواد خیابانی تلاش کرد توضیح دهد که کدام تیم ممکن است در نیمه نهایی بارسا را ملاقات کند. او براساس نتایج تیم‌ها، احتمالات حریفان آینده بارسا را از میان هر 7تیم دیگر ردیف می‌کرد و خب حتما اکثریت مخاطبان و خوره‌های فوتبال هم در لحظه‌ یا به او می‌خندیدند و یا افسوس می‌خوردند که چرا مجبورند این اطلاعات غلط را گوش بدهند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که مربی ایرانی و برانکو در برنامه فدراسیون جایی ندارند
آیا فروختن ستاره عراقی برای جور کردن پول برانکو عاقلانه است؟
علی دایی در ورزشگاه تختی میزبان قلعه‌نویی است اما تراکتور در تبریز کار آسان‌تری دارد