13
چهار شنبه 26 دی 1397
شماره 7580
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از امجدیه تا کانبرا

نگاهی به دیدارهای گذشته تیم ملی با عراق
نبرد امروز ایران و عراق، بیست و هشتمین جدال تاریخ دو تیم به‌شمار می‌رود. در 27مسابقه قبلی، ایران 16 بار برنده شده و 5 پیروزی نیز سهم عراقی‌ها بوده است.
ویژه
باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به‌دلیل نقد نشدن چک دوم انتقال فروش مهاجم خود از باشگاه استقلال شکایت می‌کند.
سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان زمان برگزاری سوپرجام ایتالیا بین تیم‌های یوونتوس و میلان در ریاض فرارسید و 2تیم امشب در ورزشگاه ملک عبدا... بندر جده مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند
بی‌تفاوتی فدراسیون ژیمناستیک در مورد ورزشکاران تیم ملی باعث شده که ناامیدی بسیار زیادی در این رشته ورزشی به‌وجود بیاید
تصویب کلیات اساسنامه توسط مجمع کمیته ملی المپیک باعث شده که تغییراتی در پست‌های دبیرکلی و خزانه‌داری رخ دهد
رویارویی با عراق همواره برای تیم ملی ما یک بازی سنگین محسوب می‌شود؛ بازی‌ای که حیثیتی هم بوده.
بازی با عراق برای ما خیلی مهم است؛ هم برای اینکه اول شویم و هم از لحاظ حیثیتی خیلی برایمان مهم است.

کی روش حریص تر از ایران؟

تیتر یک
روز موعود رسید؛ ایران بعد از 4سال باز هم با عراق بازی می‌کند و با وجود تلاش‌ها برای حفظ آرامش، سرمربی تیم ملی مدت‌ها برای انتقام نقشه کشیده است
عراق را خاموش کن!

عراق را خاموش کن!

به استقبال آخرین مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا. از همان روز برگزاری قرعه‌کشی جام ملت‌های امارات، قابل پیش‌بینی به‌نظر می‌رسید که نبرد ایران و عراق در مرحله گروهی، حساسیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشد و به یکی از پرحرارت‌ترین دوئل‌های این دور از رقابت‌ها تبدیل شود.
هوا را از من بگیر، توپ را نه
هوا را از من بگیر، توپ را نه
تحلیل تیم‌هایی که توپ را بیش از سایر تیم‌ها دوست دارند
بازی دادن به 6بازیکن زیر 22ساله از سوی سولاری در بازی با بتیس دلیلی برای جوانگرایی نبود. او به وینیسیوس ۱۸ساله، کریستو ۲۱ساله، رگیلون ۲۲ساله، والورده ۲۰ساله، براهیم دیاز ۱۹ساله و سبایوس ۲۲ساله بازی داد تا به ایسکو بازی نرسد. حتی وینیسیوس سرما هم خورده بود.
تیم ملی، امروز در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور مقدماتی جام ملت‌ها به مصاف عراق خواهد رفت. ملی‌پوشان ایران در شرایطی در این دیدار حاضر خواهند شد که هر دو تیم در 2بازی گذشته در برابر حریفان خود، یمن و ویتنام، به پیروزی رسیده‌اند و حالا برای صدرنشینی پا به این مسابقه خواهند گذاشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تایلند منتظر برنده کره- چین، امارات و بحرین چشم‌انتظار روزهای آتی
سرمربی تیم ملی عراق روز گذشته در کنفرانس خبری بازی تیمش با ایران درباره تأثیر مدت کوتاه حضور او در تیم ملی عراق گفت: «من با شما هم عقیده هستم و تازه 4‌ماه است اینجا هستم اما کی‌روش 8سال سرمربی تیم ملی ایران بوده است.