• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 26 دی 1397
کد مطلب : 44815
+
-

حریف، زیر رادار خودی

بیرانوند و منتظری، بشار و طارق را آنالیز کردند

حریف، زیر رادار خودی

تیم ملی، امروز در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور مقدماتی جام ملت‌ها به مصاف عراق خواهد رفت. ملی‌پوشان ایران در شرایطی در این دیدار حاضر خواهند شد که هر دو تیم در 2بازی گذشته در برابر حریفان خود، یمن و ویتنام، به پیروزی رسیده‌اند و حالا برای صدرنشینی پا به این مسابقه خواهند گذاشت.
تیم ایران با توجه به پیروزی 5بر صفر برابر یمن و 2بر صفر برابر ویتنام شرایط بهتری نسبت به حریف خود دارد و به همین دلیل با کسب تساوی هم می‌تواند به دور بعد صعود کند. با وجود این کی‌روش نمی‌خواهد کار خود را به اما و اگر بکشاند و به همین دلیل با تمام قدرت خود در مسابقه بازی خواهند کرد.
بازیکنان تیم ملی روز گذشته در آخرین جلسه آنالیز کادر فنی شرکت کردند و سرمربی تیم ملی آخرین دستورات فنی را به بازیکنان ابلاغ کرد و درخصوص نقاط ضعف و قدرت عراق برای بازیکنان به صحبت پرداخت؛ اما نکته جالب توجه پیش از آغاز جلسه فنی بود؛ جایی که کی‌روش و گروه آنالیز او از بیرانوند و منتظری خواستند که به‌عنوان هم‌تیمی‌های 2ستاره عراق، بشار رسن و طارق همام، درخصوص آنها توضیحاتی ارائه کنند که در این بین این 2بازیکن اطلاعات خود را به کادر فنی ارائه کردند تا در جلسه آنالیز کادر فنی با بازیکنان، از آنها استفاده شود.  
بشار رسن و طارق همام بازیکنان فیکس پرسپولیس و استقلال هستند که در ماه‌های گذشته نقش پررنگی در موفقیت تیم‌های‌شان داشته‌اند. بیرانوند و نوراللهی 2همبازی بشار در ترکیب تیم ملی هستند که بی‌شک می‌توانند اطلاعات دقیق و کاملی از خصوصیات بازی او به کادر فنی و بازیکنان ارائه کنند.
طارق همام هم ابتدای لیگ امسال به ترکیب آبی‌ها اضافه شده و به‌تدریج توانست فیکس شود و نقش پررنگی در پیروزی‌های میانه فصل آبی‌ها داشته باشد. در همبازی‌های طارق علاوه بر منتظری، وریا غفوری و روزبه چشمی هم در جمع بازیکنان تیم ملی حضور دارند.
باید دید اطلاعات دقیق از این دو مهره تأثیر‌گذار حریف چقدر می‌تواند به‌کار ملی‌پوشان بیاید و در از کار انداختن خط هافبک خلاق و جوان عراقی‌ها مؤثر باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید