6
چهار شنبه 26 دی 1397
شماره 7580
شهر-۲
23023614
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیوه‌نامه پرداخت حق‌الزحمه استادان تهیه می‌شود

عمران
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها نقش مهمی در هدایت و راهبری شهرداری‌ها و برنامه‌ریزی برای حرکت آنها در مسیر توسعه دارند، بر تشکیل مداوم برنامه‌های آموزشی کاربردی و بازآموزی کارکنان شهرداری‌ها با محوریت این دفاتر تأکید کرد.
ویژه
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز مطالعات طراحی و راه‌اندازی سامانه پیش‌بینی و هشدار سیلاب در تهران خبر داد.
ضرورت توسعه بهره‌گیری از مصالح ژئوسنتتیک به‌عنوان راهکاری در جهت افزایش بهره‌وری معابر مورد تأکید قرار گرفت.
شورا
اعضای شورای شهر تهران دیروز صبح و بعدازظهر هم جلسه فوق‌العاده برگزار کردند تا به بررسی و تصویب ادامه مواد لایحه برنامه 5ساله سوم توسعه شهر تهران بپردازند.

8 هکتار فضای شهر زنده می‌شود

گزارش
«کارگاه‌های غیرضرور باید از سطح شهر جمع‌آوری شوند»؛ این نخستین دستور پیروز حناچی، پس از شهردار‌شدنش بود.
وقتی نور بلای جان مردم می‌شود

وقتی نور بلای جان مردم می‌شود

یک پژوهشگر آلودگی نوری با اشاره به اینکه شهرهای بزرگ ایران دچار آلودگی نوری هستند، از نبود برنامه جامع نورپردازی در فضاهای شهری انتقاد کرد.
توزیع روزانه 700تن مرغ
صبح دیروز علیرضا رفیعی‌پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق نعمت‌الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از پایانه توزیع مرغ پایتخت در میدان میوه و تره‌بار بهمن بازدید کردند.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
مسئولیت مقایسه و بررسی 150ساختمان در شهر تهران با کاربری‌های متفاوت و براساس خط مبنا و شدت مصرف انرژی با ساختمان‌های انرژی کارا ازسوی شورای امنیت ملی به شهرداری تهران برای نخستین‌بار، محول شد.