14
چهار شنبه 18 تیر 1399
شماره 7982
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسافرگیری آنلاین آژانس‌ها

فعالیت مؤسسات کرایه اتومبیل یا آژانس‌ها در دوره کرونا به‌دلیل قرنطینه و ایجاد محدودیت‌های جدی در رفت‌وآمد، با افت شدیدی مواجه شد ولی بعد از مدتی با باز شدن دوباره کسب و کارها و نبود اعتماد بهداشتی به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی، استفاده از خدمات آژانس‌ها دوباره افزایش یافت.
شیوع مجدد ویروس کرونا، اعلام وضعیت هشدار و قرمز در برخی استان‌های کشورمان و تأکید مسئولان بر استفاده اجباری از ماسک در مراکز پرجمعیت سبب گرمی بازار و کمبود و گرانی دوباره انواع محصولات بهداشتی از جمله ماسک در بازار خرده‌فروشی شده است.

بالا و پایین فروشگاه‌های زنجیره‌ای

​​​​​​​فروشگاه‌های زنجیره‌ای حالا دیگر به یکی از الزامات زندگی شهری به‌ویژه در کلانشهر‌ها تبدیل شده‌اند و حتی فراتر از آن، از شاخص‌های توسعه‌یافتگی جوامع محسوب می‌شوند.
صادرات، نرخ زعفران را تا 8درصد گران کرد

صادرات، نرخ زعفران را تا 8درصد گران کرد

رفع برخی محدودیت‌های تجاری و آغاز صادرات زعفران ایرانی به برخی کشورهای هدف، موجب افزایش 7تا 8درصدی قیمت طلای سرخ شده است.
بازار داغ سفته‌بازی پرداخت تسهیلات مسکن
بازار داغ سفته‌بازی پرداخت تسهیلات مسکن
ماراتن دریافت انواع وام خرید و جعاله مسکن موجب سردرگمی و تحمیل هزینه‌های چندبرابری به متقاضیان دریافت اینگونه تسهیلات شده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر خودروی صفر یا کارکرده‌ای را خریداری کرده یا فروخته‌اید، اطلاع داشته باشید که هنگام معامله خودرو باید نسبت به ارائه کارت‌سوخت آن به خریدار نیز اقدام کنید.