3
پنج شنبه 17 مرداد 1398
شماره 7731
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاکسازی 10هزار کیلومتر از کانال‌ها و انهار فرعی تهران از هفته آینده

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به پاکسازی انهار، مسیل‌ها و کانال‌های شهر تهران به‌منظور استقبال از فصل پاییز، گفت: تهران بیش از 10هزار کیلومتر انهار و شبکه‌های فرعی دارد که در طرحی مشترک از هفته آینده در دستور پاکسازی قرار می‌گیرند.
ویژه
قدرت تأثیرگذاری رسانه‌های جمعی و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی آنقدر حجیم و عمیق است که برخی نظریه‌پردازان جامعه اطلاعاتی اعتقاد دارند که این شبکه‌ها «ریخت اجتماعی جوامع را شکل می‌دهند».
کلیات طرح تفصیلی ویژه منطقه۲۲ شهر تهران در نشست شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور اعضای اصلی شورای‌عالی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.
به مناسبت روز خبرنگار محمود میرلوحی، رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و حجت نظری، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در روزنامه همشهری حضور پیدا کردند.
پیروز حناچی، شهردار تهران هشدار داد

بازارتهران مستعد آتش‌سوزی

ظرفیت بازار تهران مناسب ایجاد فضایی برای گردشگری و تجارت در حد خرده‌فروشی است، ولی در عمل به‌عنوان مرکز تجارت عمده در مقیاس کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل، نیاز به فضاهایی برای کارگاه و انبار دارد. این مسائل موجب شده تا بازار تهران ظرفیت این حجم از فعالیت را نداشته باشد.

احتمال تبدیل بخشی از خیابان مطهری و بهشتی به پیاده‌رو

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات برای اجرای طرح «خیابان کامل» در محدوده خیابان بهشتی و مطهری خبر داد.
موزه صنعت، حلقه گردشگری ری را تکمیل می‌کند
احداث موزه صنعت در کارخانه سیمان ری حلقه گردشگری شهرری را تکمیل می‌کند.
عملیات بازسازی میدان حسن‌آباد از هفته آینده شروع می‌شود.
PDF شهر
کوتاه شهر
ایستگاه متروی میدان محمدیه و بسیج در بخش شرقی خط‌7 تا پایان مردادماه سال‌جاری افتتاح خواهند شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در بازدید از روند احداث جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام در مناطق مختلف شهر تهران با تأکید بر اینکه همه ما در برابر آراستگی و پاکیزگی معابر شهری و حفظ سیما و منظر شهر مسئول هستیم، گفت: «تهیه و ذبح دام برای انجام مراسم عید سعید قربان در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام، علاوه بر ابعاد اقتصادی و بهداشتی در جلوگیری از آلودگی محیط شهر و نیز در حفظ زیبایی و نظافت معابر شهری، نقش مهمی دارد.»