2
شنبه 11 اسفند 1397
شماره 7615
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیام جاودانه شهیدان؛ برحذرداشتن جامعه از اندوه

رهبری
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان که در تاریخ ۶ اسفند ۹۷ برگزار شده بود، پنجشنبه گذشته در مصلای امام علیع در کرمان منتشر شد.
ویژه
سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس این روزها حضور پررنگی در فضای رسانه‌ای کشور دارد، از همراهی بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در سفر به تهران تا دفاع او از ظریف و اذعان به نقش محوری ظریف در سکانداری سیاست خارجی که در منتفی شدن استعفای ظریف بی‌تأثیر نبود.
آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه تهران گفت: اصلاح وضع معیشتی مردم و عزم جهادی مبارزه با گرانی لجام‌گسیخته سرسام‌آور یکی از ضروریات امروز ماست.
پیشنهادهای سیاستمداران برای روش‌های تعیین تکلیف لایحه پالرمو

تصویب یا همه‌پرسی؟

مجمع
امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام مذاکراتش را بر سر تصویب یا رد لوایح پالرمو و CFT از سر می‌گیرد، جدل کلامی بین مسئولان موافق و مخالف پیوستن ایران به FATF به بالاترین سطوح تصمیم‌گیری در این‌باره رسیده و جمعی از سیاستمداران از حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواسته‌اند در حساس‌ترین روز تصمیم‌گیری مجمع، به غیبت‌های خود پایان دهد و در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام از پالرمو دفاع کند.
PDF ایران
کوتاه ایران
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان طی یادداشتی کنایه آمیز در حساب توییتری خود، در ارتباط با انتقادهای مطرح شده پیرامون نظارت استصوابی نوشت: «هر وقت من انتخاب نشوم،  انتخابات مهندسی شده است.