2
چهار شنبه 14 آذر 1397
شماره 7544
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و اصلاحیه‌ای که بر آن زده شد، قریب به 3ماه است که سیاست داخلی کشور را به‌خاطر بازنشستگی اجباری برخی مدیران و خداحافظی آنها با سمت‌هایشان به حوزه‌ای لرزان بدل کرده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی صبح روز گذشته سه‌شنبه1397/9/13 در ابتدای درس خارج فقه با اشاره به سؤال یکی از طلاب از ایشان درباره‌ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و انتساب بازگرداندن برخی بازنشستگان به اجازه‌ رهبر انقلاب، توضیحاتی درخصوص این قانون و همچنین اجاز‌ه‌های صادرشده برای به‌کارگیری برخی افراد بازنشسته در مشاغل بیان کردند.

ایستادگی دولت برشفافیت

روحانی در جمع دانشجویان: چه کسانی و با چه مجوزی در سال 96 به خیابان آمدند و شعار دادند و ناآرامی‌های مضر برای منافع ملی ایجاد کردند
دولت
رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه‌های سمنان و در دانشگاه علوم پزشکی این شهر با بیان اینکه اداره کشور و جامعه حتی زمانی که دشمن غدار و ستمگری چون آمریکا و صهیونیسم و هیچ دشمن و مشکلی نداشته باشیم، کار پیچیده و سختی است، از ایستادگی دولت بر شفافیت سخن گفت و تاکید کرد که راه حل مشکلات کشور در شفافیت است.

شورا، صلاحیت لغو عضویت حاجتی را ندارد

عضویت مهدی حاجتی در شورای شهر شیراز همچنان در هاله‌ای از ابهام است.
پیشنهاد تعلیق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان
پیشنهاد تعلیق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان
کار کارشناسانه دقیقی از سوی فراکسیون امید صورت نگرفت
در مورد تصمیم احتمالی بهارستان درباره سرانجام قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با قاسم میرزایی‌نکو، نماینده اصلاح‌طلب دماوند و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به گفت‌وگو نشستیم که مشروح آن در پی می‌آید.
PDF ایران
کوتاه ایران
بعضی‌ها توهم داشتند
شورای امنیت سازمان ملل به درخواست 2 هم‌پیمان آمریکا جلسه‌ای ترتیب داد تا بررسی کند آزمایش موشکی مورد ادعای آنان با قطعنامه 2231مغایرت داشته یا نه؛ البته مقامات اروپایی و حتی سازمان ملل به‌صورت فراگیر در سال 95 مغایرتی بین آزمایش موشکی ایران با این قطعنامه نیافته بودند.