20
دو شنبه 28 مهر 1399
شماره 8065
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راه‌ برگشتن به خانه

روزی در شهر کوچکی بودم و خیلی اتفاقی گذرم به میدان کوچکی در گوشه‌ای از آن شهر افتاد. میدانی با حوضی کوچک در میانه و فواره‌ای آب و درختان بید مجنونی گرداگردش.
ویژه
رسانه‌های کاغذی تمام‌شدنی نیستند. به‌رغم اینکه بسیاری می‌گویند روزگار رو به پایان آنها نزدیک است، معتقدم هیچ وقت مشکلی برایشان ایجاد نمی‌شود.
خیابان سپه در دارالخلافه به نام خیابان مریضخانه معروف بود؛ چون نخستین مریضخانه دولتی در عهد ناصری در این خیابان ساخته شده بود به آن خیابان مریخضانه می‌گفتند.
از روزهای وحشتناک حمله وایکینگ‌ها، تا بحبوحه قحطی جنگ جهانی اول، تا دنیای پر از شگفتی امروز انگلستان، «الفی» همگی را به چشم دیده است.
طرح روز
پلیس هند، زنی 39ساله را که توسط شوهرش در خانه زندانی شده بود نجات داد. به گزارش سایت بریتانیایی مترو، این زن بیش از یک سال و نیم در توالتی در ابعاد یک و نیم مترمربع زندانی شده بود.
نیمی از کارشناسان بانکی در بریتانیا در توانایی برای توقف معاملات قاچاق انسان تردید دارند. این در حالی است که آمار‌های ارائه شده توسط آنها نشان از وجود 25میلیون برده در دنیای مدرن دارد.

عکس روز

عکس روز
کشف مخفیگاه پرنده‌های کمیاب

کشف مخفیگاه پرنده‌های کمیاب

مأموران گمرک پاکستان ۷۵ شاهین و هوبره را در مخفیگاه‌هایی در اطراف شهر کراچی کشف کردند.
جریمه 360پوندی روبوسی
جریمه 360پوندی روبوسی
پلیس ایتالیا 2 گروه از دوستانی را که هنگام ملاقات با یکدیگر روبوسی کرده بودند 360پوند معادل 400 یورو  جریمه کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
سندرم پای شکسته نظریه‌ای است که تأکید می‌کند اگر می‌خواهید مشکلات یک فرد مجروح یا معلول جسمی را درک کنید، باید خودتان به این مشکل دچار شده باشید تا نحوه رفتار دیگران را با خود درک کنید.
کاربری به نام «اندرو شفر» در توییتر نوشته بود «ما هنوز از فناوری لازم برای جمع‌آوری انرژی خورشیدی که برای تامین انرژی ایالات متحده کافی باشد، برخوردار نیستیم، چه رسد به جهان.
فیلمی از نمایش عروسکی «ماهی» به کارگردانی ویدا قهرمانی از تولیدات سال ۱۳۷۴ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» بارگذاری شد.