28
یکشنبه 30 اردیبهشت 1397
شماره 7388
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حس حسن حسن‌‌آباد، در صدر محاسن تهران است. حسنش به انضمام خلوتی، جلوت گرفت. مگر به خلوتی توان تهران گرفت که اگر زیرش پوک نبود و رویش از کجاوه دودزا پاک، حسن حسن‌‌آباد تا ابد الآباد بر باد بود.
جلوه‌های خشم و عصبانیت که چه در برخوردهای فردی مثل تصادف رانندگی و رفتار خشنی که گاهی از رانندگان عصبی مشاهده می‌کنیم و چه در اعتراض‌های اجتماعی که بعضا رنگ خشونت به خود می‌گیرد، نشانه‌هایی بسیار خطرناکند که اگر جدی‌شان نگیریم باید انتظار بحران‌هایی گسترده‌تر از آنچه امروز شاهدش هستیم را داشته باشیم.
کمیسیون ماده 10 احزاب به کارگزاران سازندگی مجوز فعالیت داد: تقاضای تأسیس حزب کارگزاران سازندگی ایران مورد پذیرش و موافقت ماده10 احزاب وزارت کشور قرار گرفت.
بدون شرح
گونه‌ای از کاکتوس‌های مکزیک با شیوه‌ای بی‌مانند در حال حرکت کردن و تکثیر خود است. این کاکتوس با نام علمی Stenocereus eruca در شمال غربی مکزیک شروع به رشد کرده و در مناطق بسیاری دیده می‌شود.
پس از شهرت غذای بیمارستانی در ژاپن کاربر‌های فضای مجازی غذای این بیمارستان را به‌عنوان بهترین غذای بیمارستانی جهان معرفی کردند.

عکس روز

برنده جایزه عکس‌های کمدی حیات‌وحش سال 2017میلادی
تغییر نام کودک پس از یک خالکوبی

تغییر نام کودک پس از یک خالکوبی

پس از اشتباهی که در خالکوبی نام یک پسربچه روی دست مادرش صورت گرفته بود مادر این کودک ترجیح داد نام پسرش را تغییر دهد.
مرگ رهبر کشوری با 2نفر جمعیت
مرگ رهبر کشوری با 2نفر جمعیت
الی اویوی، رئیس‌جمهوری آخزیو‌لند، در ۸۸‌سالگی درگذشته است. او برای نیم قرن رهبر ریزکشوری بود که جمعیت آن تنها 2نفر بود.
پس از گذشت 2دهه از زمان ساخت آژانس شیشه‌ای، این اثر حاتمی‌کیا همچنان موثرترین و خوش‌ساخت‌ترین فیلم کارنامه‌اش محسوب می‌شود. پس از آژانس شیشه‌ای، حاتمی‌کیا مدام کار کرده و فیلم موفق ساخته به‌رنگ ارغوان و چ و هم فیلم ناکام و ناموفق به نام‌پدر، دعوت، گزارش یک جشن، بادیگارد و.... در این سال‌ها حاتمی‌کیا پرسونای خود به عنوان فیلمساز را هم در افکار عمومی تغییر داده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اشعار احمدرضا احمدی با وجود پیچیدگی، نوآوری و تصویرهای غیرمعمول، خواننده و مشتری دارد و انتشاراتی‌ها نسبت به چاپ آنها اقبال نشان می‌دهند.