• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 13 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99655
+
-

نکته بازی

شما همانی نیستی که «تایپیست» نداشتی؟
علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف به‌شدت علیه مهدی دادرس، از دیگر اعضای این کمیته موضع گرفته است. دادرس با استقبال از شکایت سپاهان به دادگاه عالی ورزش گفته بود: «در سوئیس خوش می‌گذرد»، صالحی هم در واکنش به این داستان مدعی شده: «بارها در مورد ادبیات آقای دادرس تذکر داده‌ایم. ایشان به باشگاه سپاهان توهین کرد.» طبیعتا از دوستانی در این سطح انتظار می‌رود مسائل را پشت در اتاق‌شان حل کنند. البته یک جای دیگر اظهارات صالحی واقعا بامزه بود: «احکام کمیته استیناف غالبا مورد تأیید جامعه حقوقی بوده است»؛ بله، مخصوصا حکم تعلیق محرومیت شجاع خلیل‌زاده که خبرش را 2ساعت قبل از بازی، در حالی اعلام کردید که این بازیکن در شمال کشور استراحت می‌کرد. آن زمان گفتید حکم را زودتر داده بودید، فقط تایپیست نداشتید که آن را ماشین کند. به‌به، چه مقبولیتی!

شانس آوردید آقاکریم نبود
محسن بنگر راجع به درگیری‌اش با آرش برهانی در داربی رفت لیگ چهاردهم گفته: «چون فشار روی تیم ما زیاد بود، تصمیم گرفتیم یک درگیری الکی راه بیندازیم تا روند مسابقه برگردد. بنابراین الکی به آرش برهانی گیر دادیم و اتفاقا این موضوع به‌نفع تیم شد.» این لابد یعنی پرسپولیسی‌ها بابت آن پیروزی باید از بنگر ممنون باشند. به هر حال وقتی یک مدافع به‌خاطر کیفیت بالایش به یاد آورده نشود، ناچار است با همین قبیل خاطره‌گویی‌ها و بلکه خاطره‌سازی‌ها اسمش را زنده نگه دارد. جالب است که در یک داربی هم شیث رضایی و علیرضا حقیقی با هم درگیر شدند و اتفاقا آن بازی را هم پرسپولیس برد. این 2بازیکن هم بعدا گفتند درگیری‌شان صوری و برای شوک‌دادن به تیم بوده. البته بماند که آن روز کریم باقری با یک کف‌گرگی ماندگار از خجالت شیث درآمد...!

الان از پیروانی انتقاد کردی؟
با وجود تلاش علی پروین برای مصالحه بین پیروانی و قلعه‌نویی، اطرافیان دو طرف و مخصوصا رفقای امیر قلعه‌نویی همچنان ول‌کن ماجرا نیستند. یکی از آخرین نفراتی که وارد این داستان شده، میثم منیعی است. این بازیکن سابق استقلال ضمن متهم‌کردن پیروانی به اینکه پشت سر هواداران پرسپولیس حرف می‌زده و پرونده‌های زیادی دارد، مدعی شده: «شخصا سیاه‌بازی را در فوتبال از افشین پیروانی یاد گرفتم. خاطرات تاریک بسیار زیادی از او دارم.» البته که ما هیچ دفاعی از پیروانی نداریم و کلا با ابهاماتی که در مورد او وجود دارد دفاعی هم نمی‌شود کرد، اما ما نفهمیدیم منیعی الان از پیروانی انتقاد کرده یا خودش را لو داده است. او الان رسما به‌خودش لقب «سیاه‌باز» داده و فقط گفته آموزگارش افشین بوده؛ خب آقا می‌خواهید طرف را بزنید، دیگر چرا خودتان را خراب می‌کنید؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید